مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: بابت نتیجه نگرفتن تیم در دیدارهای اخیر اصلا نگران نیستم و مطمئنم هیچ وقت شرایط ما بدتر از روزهای اول حضور من در این باشگاه نخواهد بود.

سعید آذری ، در خصوص شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: ما شاهد یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی و خوب از سوی هر دو تیم بودیم و بچه‌های ما نیز با وجود تلاش مضاعفی که در این دیدار انجام دادند متأسفانه نتیجه را واگذار کردند. من باید بابت دوندگی بی‌امان بازیکنان‌مان در این دیدار، تلاش‌های حسینی مربی با دانش‌مان و حمایت‌های هواداران از تک‌تک آنها تشکر کنم.

وی تصریح کرد: بچه‌های ما در دیدارهای اخیر با وجود دوندگی بسیار زیاد و فوتبال خوبی که ارائه می‌کنند به هدف نمی‌رسند. قطعاً با تلاش در دیدارهای آینده این مشکل نیز حل خواهد شد. باید به استقلال نیز بابت پیروزی مقابل تیم بزرگ ذوب‌آهن تبریک گفت و امیدوارم ما نیز از مسابقات بعدی به روند پیروزی باز گردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص عدم نتیجه‌گیری این تیم در دیدارهای اخیر گفت : در سه بازی اخیر ما 11، 12 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم، اما متأسفانه توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود. من برای بازیکنانم در هفته گذشته مثال زدم که در دیدارهای اخیر هر چقدر ما تلاش‌مان را افزایش دادیم، موقعیت‌های‌مان نیز افزایش پیدا کرده است، اما تفاوت تیم برنده و شکست خورده در استفاده از موقعیت‌های گلزنی است.

وی ادامه داد: در دیدار گسترش فولاد برابر سایپا، توپ با برخورد به پریرا مهاجم گسترش فولاد از میان پاهای حامد لک وارد دروازه شد. اگر دو هزار بار دیگر این صحنه اتفاق بیفتد آن توپ منجر به گل نخواهد شد، اما موقعیت‌های بسیار خوب بازیکنان ما مقابل تراکتورسازی به هر دلیلی تبدیل به گل نشد. من مطمئنم این روزهای بد ذوب‌آهن نیز به زودی به سر می‌رسد و با توان و دانش کادرفنی مجدداً روزهای خوب ما شروع می‌شود.

آذری با تأکید بر عدم نگرانی از نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در دیدارهای اخیر، گفت: بابت نتیجه نگرفتن تیم در دیدارهای اخیر اصلاً نگران نیستم و مطمئنم هیچ وقت شرایط ما بدتر از روزهای اول حضور من در این باشگاه نخواهد بود. ما قطعاً با قدرت کار خود را ادامه می‌دهیم و به روزهای خوب باز می‌گردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: من باید در این شرایط از کادرفنی، بازیکنان، هیئت مدیره و به خصوص مهندس صادقی، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی یار و یاور ما بودند، تشکر کنم. اگر در چند هفته اخیر نیز تیم موفق به نتیجه‌گیری نشده است فقط یک مقصر دارد و آن شخص سعید آذری است.

وی در خصوص اولین دیدار ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات گفت: العین سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده است. این تیم از تیم‌های متمول منطقه است که از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد. عدم نتیجه‌گیری در چهار دیدار اخیر شباهت جالب تیم ما و العین امارات است. العین فوتبال خوبی بازی می‌کند و نیاز به گفتن نیست که از لحاظ امکانات نیز با ما قابل مقایسه نیست.

آذری ادامه داد: العین به خوبی از طرف فدراسیون و ساختار فوتبال امارات حمایت می‌شود و این موضع برخلاف شرایط ما در ایران است. ما در هفته‌های گذشته به تاج نامه زدیم که مطالبات‌مان از محل درآمدهای‌مان در سازمان لیگ را پرداخت کند که متأسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر در این شرایط حمایت مسئولان کارخانه ذوب‌آهن از ما نبود قطعاً در اعزام به مشکل می‌خوردیم و از این جهت باید دست مهندس صادقی را ببوسم که با وجود مشکلات بسیار از ما حمایت کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن  یادآور شد: با وجود نایب قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا ما سال گذشته در خاک امارات مقابل این تیم به تساوی یک – یک دست یافتیم و حتی اگر خوش شانس‌تر بودیم توانایی پیروزی بر این تیم را داشتیم. به خوبی می‌دانیم در مقابل تیم قدرتمند و حرفه‌ای العین بازی سختی خواهیم داشت، اما با وجود بازیکنان خوب و کادرفنی بادانش‌ و تغییر اتمسفر تیم، بازی زییابی را به نمایش خواهیم گذاشت تا با کسب امتیاز به ایران بازگردیم.

آذری در خصوص مشکلات خروج از کشور جری نسون عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیسی‌ها در این خصوص هیچ کاری برای ما انجام نداد. شخصا 2، 3 بار با طاهری در این خصوص صحبت کردم و با وجود خواهشی که از ایشان برای حل این مشکل داشتیم برای ما کاری انجام ندادند. در نهایت با کمک مشاوران مالی و مالیاتی باشگاه ذوب‌آهن این مشکل را حل کردیم تا بنسون به همراه تیم به امارات اعزام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)