پرسپولیس نیوز : مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص آخرین وضعیت برنامه‌های فوتبالی تلویزیون صحبت کرد.

سعید فتاحی در خصوص تصمیم سازمان لیگ در ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: طبق قرارداد جدید کمیته اقتصادی از این پس غیر از دوربین‌های پخش زنده تلویزیونی اجازه ورود به دوربین‌های سیار هیچ کدام از برنامه‌های تلویزیونی، سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها و بخش‌های مختلف خبری داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها حتی اگر قصد اعلام نتیجه مسابقات را داشته باشند مانند فوتبال اروپا باید به جای فیلم از عکس استفاده کنند. در صورت رعایت نشدن این مسائل قطعا از آنها شکایت خواهد شد و باید پاسخگو باشند. اگر در ورزشگاه‌ها شاهد باشیم عکاس‌های خبری از امکانات دوربین‌های خود برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند جلوی آنها را خواهیم گرفت.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که با این تصمیم تکلیف برنامه‌های تلویزیونی مانند نود، شب‌های فوتبالی و ورزش و مردم چه خواهد شد، گفت: از هفته آینده برنامه نود و سایر برنامه‌های ورزشی نمی‌تواند حتی خلاصه بازی‌ها را بدون پرداخت حق فوتبال و باشگاه‌ها پخش کند. اگر این اتفاق رخ دهد از این برنامه‌ها شکایت می‌کنیم. با توجه به اینکه در حال حاضر با صدا و سیما در حال مذاکره هستیم ورود دوربین‌های پخش زنده برای پوشش مسابقات مشکلی ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)