پرسپولیس نیوز : شماری از تماشاگران خانم و آقای چینی با همراهی پلیس وارد ورزشگاه آزادی شدند.

 شماری از تماشاگران چینی که در بین آنها چند خانم هم دیده می‌شود با همراهی نیروی انتظامی وارد ورزشگاه آزادی شدند. بخشی از پشت یکی از دروازه‌ها به تماشاگران چین اختصاص داده شده تا در آنجا مستقر شوند.

* تماشاگران ایرانی همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و در حال حاضر تمام ظرفیت طبقه اول و بخشی از طبقه دوم ورزشگاه تکمیل شده است.

* در حال حاضر پس از پخش اذان، ترانه‌های شاد نوروزی از سوی روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان لیگ توسط برخی از خواننده‌ها در ورزشگاه آزادی در حال اجراست.

* محمد مؤمنی، ناظر ایرانی فیفا در این مسابقه است.

* یک خبرنگار آلمانی نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شده که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت من عاشق ورزشگاه آزادی هستم.

* بیش از 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
 
* یکی از تماشاگران که از ناحیه صورت توسط ضرب چاقو مجروح شده بود به کنار زمین آورده شد تا مأموران اورژانس به مداوای او بپردازند.
 
* بخشی از جایگاه طبقه اول برای میهمانان خاص خالی نگه داشته شده که تماشاگران قصد ورود به آن منطقه را داشتند که با ممانعت مأموران مواجه شدند.

 جالب اینکه با وجود آنکه انتظار می‌رود هواداران چینی در طبقه دوم مستقر باشند اما این تعداد از هواداران چینی که با پرچم‌های قرمز از کشور چین به ورزشگاه آمده‌اند پشت دروازه ضلع شمالی قرار دارند.

 در حال حاضر حدود 150 هوادار چینی که بین آنها بانوان هم حضور دارند، در ورزشگاه آزادی دیده می‌شوند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته از هواداران خواسته بود تا همگی با لباس سفید در ورزشگاه حاضر شوند که تقریباً نیمی از تماشاگران فعلی به درخواست او توجهی نکرده و با پیراهن‌هایی غیر از رنگ سفید به ورزشگاه آمدند.

 

* تماشاگران چینی در قسمت شمالی ورزشگاه جا داده شده‌اند. چند تماشاگر خانم چینی هم بدون مشکل وارد ورزشگاه شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)