هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم دوستان محرومیت هواداران ما را ببخشند تا حداقل مقابل پرسپولیس از حمایت آنها برخوردار باشیم.

محمد زیبر نیک‌نفس ، درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان پیش از دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت:  خدا را شکر شرایط خوبی داریم. پس از تعطیلات عید نوروز تمرینات خوبی را در آبادان پیگیری کردیم و آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم خوبی است و کمتر تیمی تا کنون موفق شده مقابل آنها نتیجه بگیرد. ما هم در این دیدار از حضور هواداران‌مان بی‌بهره هستیم. امیدوارم دوستان محرومیت هواداران ما را ببخشند تا حداقل مقابل پرسپولیس از حمایت آنها برخوردار باشیم. در نبود هواداران‌مان، واقعاً کار ما سخت خواهد شد.

هافبک صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا یک امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس می‌تواند برای آبادانی‌ها راضی‌ کننده باشد یا خیر، گفت: اصلاً این طور نیست. ما در وضعیتی نیستیم که بخواهیم امتیاز از دست بدهیم. فاصله‌ها در فوتبال ایران زیاد نیست. ما نه تنها از پیش باخته نیستیم، بلکه برای پیروزی مقابل پرسپولیس سلاح‌های خاص خودمان را داریم. پیش از این سپاهان را بردیم و می‌توانستیم مقابل تراکتورسازی هم برنده شویم که این اتفاق رخ نداد. ما استقلال را در ورزشگاه آزادی بردیم و می‌توانیم یقه پرسپولیس را هم در آبادان بگیریم.

نیک‌نفس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و به نظرم صددرصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)