پرسپولیس نیوز : فاصله دست نیافتنی امتیازات پرسپولیس با رقبایش باعث شده خیلی ها این تیم را قهرمان لیگ شانزدهم دانسته و بحث باقی مانده تنها به زمان قطعی شدن این قهرمانی برمی گردد.

آخرین مسابقه پرسپولیس در لیگ برتر مقابل سیاه جامگان و در زمین حریف برگزار می شود و همین مسئله باعث شده شایعاتی مبنی بر درخواست برای تغییر میزبان بازی و یا تغییر زمان اهدای جام به راه بیفتد.

هوشنگ نصیرزاده عضو کمیته تعیین مقررات فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه ای اعلام کرده «اهدای جام به تیم قهرمان به نوعی اختتامیه لیگ به حساب می‌آید و مرسوم نیست که بخواهند قبل از پایان لیگ جام داده و مراسم اختتامیه بگیرند.»

پرسپولیس به احتمال زیاد زودتر از هفته پایانی قهرمان می شود و اصرار فدراسیون و مسئولان آن برای اهدای جام و برگزاری مراسم در هفته آخر برای این که برنامه های خودشان به هم نخورد محلی از اعراب ندارد و برخلاف صحبت های هوشنگ نصیرزاده این اتفاق غیرمعمولی نیست و در کشورهای صاحب فوتبال هم اهدای جام در اولین بازی خانگی تیم قهرمان پس از مسجل شدن قهرمانی مسبوق به سابقه است.
هر تیمی تمایل دارد در خانه خودش جشن قهرمانی را برگزار کند و از بد حادثه بازی آخر فصل پرسپولیس در زمین حریف برنامه ریزی شده است اما خوشبختانه این تیم طوری عمل کرد که می تواند زودتر از هفته آخر قهرمان شود.
پرسپولیس حتی می تواند در بازی با ماشین سازی چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خودش را قطعی کند و آن وقت دو بازی پیاپی مقابل پدیده و ذوب آهن در تهران بهترین فرصت برای دعوت یکصد هزار نفری به آزادی و برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه خانگی است.

صد هزار نفری که در تمام طول فصل از تیمشان حمایت کردند و به عنوان یار دوازدهم در این قهرمانی سهم بسزایی دارند و حق دارند قهرمانی باشکوه تیمشان را از نزدیک تماشا کنند.

این حق هواداران است که در بهترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه کشور بهترین اتفاق ده سال اخیر تیمشان را تماشا کنند و هیچ جایی مثل یک ورزشگاه صد هزار نفری نمی تواند عظمت پرسپولیس و قهرمانی اش را به رخ کشیده، تصاویر دیدنی اش را ثبت کند و در معرض دید جهانیان قرار دهد.

در صورت لجبازی و مخالفت فدراسیون با این درخواست به حق پرسپولیسی ها باز هم این اتفاق نمی تواند مانع برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن موازی و ثانویه با حضور صد هزار نفری هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی شود و شایسته است باشگاه پرسپولیس تا جایی که می تواند پای حمایت از هواداران وفادار خود بماند.

* نوشته hasan_mahdavi

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)