پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس با در اختیار داشتن کارت‌ هواداری که توسط موسسه اعتباری کوثر صادر می‌شود، بلیت بازی با الریان را با تخفیف ویژه خریداری خواهند کرد.

 هواداران پرسپولیس که نسبت به تهیه کارت هواداری از موسسه اعتباری کوثر اقدام کرده یا می‌کنند، می‌توانند با در دست داشتن این کارت نسبت به خریداری بلیت بازی با الریان همراه با تخفیف ویژه بیش از 30 درصد اقدام نمایند. بدون آنکه برای بهره‌مندی از این تخفیف و سایر امتیازهای این کارت، هزینه‌ای را متحمل شوند.

بنابر اعلام باشگاه، بلیت بازی با الریان در نرخ‌های؛ 15 هزار تومان برای طبقه دوم، 25 هزار تومان برای روبروی جایگاه و پشت دروازه‌ها و 35 هزار تومان برای جایگاه عرضه خواهد شد اما دارندگان کارت‌ هواداری، این بلیت‌ها را با توجه به تخفیف در نظر گرفته شده، به ترتیب با نرخ‌های؛ 10، 15 و 25 هزار تومان خریداری خواهند کرد. بلیت فروشی هم از ساعت 12 روز دوشنبه، پس فردا در محل ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

هواداران برای دریافت این کارت هزینه‌ای متحل نخواهند شد و تنها باید با مراجعه به شعب موسسه اعتباری کوثر که نشانی آنها در وب سایت این موسسه موجود است، نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری خود اقدام می‌کنند.

هواداران با در اختیار داشتن این کارت اعتباری – هواداری ضمن بهره‌مندی از کلیه خدمات بانکی و شبکه شتاب از خدمات دیگری مثل تخفیف خرید در مراکز طرف قرارداد بهره‌مند خواهند شد و با انتقال عملیات بانکی خود به این کارت، با هر تراکنشی که انجام خواهند داد، بدون آنکه متحمل هزینه‌ای شوند، تیم محبوب خود را در استفاده از منافع حاصله از تراکنش‌ها سهیم خواهند کرد.

به این ترتیب در اختیار گرفتن این کارت هم فرصت خوبی برای آن دسته از هواداران خواهد بود که قصد حضور در ورزشگاه‌ها را دارند و هم هوادارانی که به هر دلیل امکان حضور در ورزشگاه را پیدا نمی‌کنند از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ بلیت فروشی بازی با الریان روز بازی، دوشنبه در ورزشگاه آزادی زیر نظر خود باشگاه انجام می‌شود و منافع حاصل از آن مستقیم در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد. هواداران، با حضور حماسی خود در این بازی ضمن تقویت روحی و روانی سرخپوشان و کمک به پیروزی برابر الریان برای تسهیل صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا، به رفع برخی مشکلات مالی باشگاه در جهت تقویت تیم در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و ادامه حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر در فصل آینده کمک خواهند کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)