سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: روز جمعه خبردار شدم که باشگاه پرسپولیس با بازیکنم مذاکره کرده است.

مجید جلالی ،درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا اظهار داشت: ما با پرسپولیس بازی کردیم و دو روز بعد متوجه شدم که گادوین منشا روز پنجشنبه یعنی فردای دیدار ما با پرسپولیس با آقای ترکاشوند معاون این باشگاه مذاکره کرده است. پس از اطلاع از این موضوع شدیدا معترض شدم و حتی روز گذشته مدیر برنامه های این بازیکن را خواستیم و در باشگاه به وی انتقاد تندی کردم و پرسیدم که چرا چنین اقدامی صورت گرفته و او نیز عذرخواهی کرد.

وی افزود: مهندس شیعی مدیرعامل باشگاه ما نیز در جریان این قضیه قرار دارد و ایشان هم خبردار شده بود. من با آقای شیعی صحبت کردم و فکر می کنم باشگاه این موضوع را پیگیر است.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا با منشا برخورد نخواهد کرد بیان داشت: ما منتظریم تا این 4 بازی هم به پایان برسد مسابقات حساسی را پیش رو داریم و باید به گونه ای بحث را مدیریت کنیم که تیم مان لطمه نخورد اما در اینکه مذاکره پرسپولیس با بازیکن ما اقدامی زشت و زننده و غیرحرفه ای بوده جای شکی وجود ندارد. ما 4 بازی مهم و حیاتی داریم و پذیرفتنی نیست که بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه با باشگاه دیگر وارد مذاکره شود.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا این مذاکرات در  عملکرد فنی منشا برابر پرسپولیس نیز تاثیرگذار بوده است گفت: این موضوع را قبول ندارم و این بحث به مسایل فنی ارتباطی ندارد چون من منشا را می شناسم و می دانم چه شخصیتی دارد لذا این مسایل را تایید نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)