پرسپولیس نیوز : بازی با الوحده دیگر جای ریسک کردن نیست و با یک قیمت معقول هم می توان درآمد حداقلی لازم را به دست آورد و هم رنگ یکدست قرمز را به سکوها برگرداند.

بازی استقلال و الاهلی امارات با برگزاری در روز تعطیل و رساندن بلیت ها به قیمت نزدیک به رایگان هزار تومانی با 76 هزار تماشاگر و 6 هزار نفر بیشتر رکورد تعداد تماشاگران مسابقه پرسپولیس و الریان با 70 هزار تماشاگر را شکست. مسابقه ای که در آن پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یافت و صعودش به مرحله بعد به اما و اگر کشید.

اصلی ترین دلیل پر نشدن ورزشگاه در بازی قبل از سوی پرسپولیسی ها که معمولی ترین مسابقات خود مقابل تیم های داخلی لیگ را حداقل با 60 – 70 هزار تماشاگر برگزار کرده اند تصمیم غیرمنتظره باشگاه پرسپولیس در افزایش نجومی قیمت بلیت ها بود.

بلیت های این بازی از 15 تا 35 هزار تومان به فروش رفت و خیلی ها ترجیح دادند مسابقه را از منزل تماشا کنند چرا که برای تماشای یک مسابقه فوتبال با جمع سه، چهار نفره با احتساب هزینه های رفت و آمد و سایر هزینه ها مبلغی بین 150 تا 200 هزار تومان هزینه درپی داشت.

دور قبلی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور داشت رکورد خارق العاده سه بازی متوالی و 100 هزار نفری به جا گذاشت و تیمی که حال و روزش نسبت به دو سال قبل به مراتب بهتر شده است اصلا دور از انتظار نیست بتواند به راحتی این حضور را تکرار کند.

از همه مهم تر این نکته را باید یادآور شد که کسب هر برد و مساوی در لیگ قهرمانان آسیا پاداش نقدی دارد و صعود به مرحله حذفی هم پاداش گران قیمتی برای پرسپولیسی ها به همراه خواهد داشت و دیگر بهانه بالا بردن قیمت بلیت ها برای درآمدزایی محلی از اعراب نخواهد داشت و تنها موجب خالی ماندن سکوها، کم کردن روحیه تیم خودی و فشار از روی تیم حریف و عدم تکرار رکوردهای پرطرفدارترین تیم آسیا خواهد شد.

و آخرین نکته هم این که خالی ماندن سکوهایی که به علت قیمت بالا پر نشده خودش یک عامل کاهش درآمد است و پرشدن سکوها با قیمت کمتر می تواند به افزایش درآمد همراه با اثرگذاری مثبت کمک کند.

حالا با توجه به برگزاری بازی با تیم های سعودی در زمین بی طرف و برگزاری تنها دو مسابقه در ورزشگاه خانگی، پرسپولیس یک بازی را در آزادی برگزار کرده و فقط یک بازی دیگر فرصت استفاده از میزبانی را در مرحله گروهی دارد. این بازی دیگر جای ریسک کردن نیست و با یک قیمت معقول هم می توان درآمد حداقلی لازم را به دست آورد و هم رنگ یکدست قرمز را به سکوها برگرداند.

اختصاصی پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)