دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک راه برای بازگشت به لیگ برتر دارند.

 امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن بدشانس فوتبال ایران که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه تراکتورسازی نتوانستند فوتبال خود را در لیگ برتر پشت سر بگذارند حالا برای ادامه فعالیت در لیگ برتر تنها یک راه دارند و آن هم عضویت در تیمی نظامی است اما از آنجایی که فقط تراکتورسازی می تواند بازیکن سرباز جذب کند و این باشگاه هم به علت بسته بودن پنجره تابستانی نقل و انتقالات خود اجازه جذب این نفرات را ندارد، تنها در صورتی که ملوان بندر انزلی راهی لیگ برتر شود عالیشاه و نوراللهی شانس بازگشت به لیگ برتر را خواهند داشت.

این دو بازیکن را باید بدشانس ترین فوتبالیست های سال های اخیر نامید زیرا ناخواسته وارد فضایی شدند که آینده فوتبالی شان را تحت تاثیر قرار داد.

برهمین اساس باید منتظر ماند و دید این دو ستاره فوتبال ایران که در باشگاه پرسپولیس از جایگاه ویژه ای نزد هواداران برخوردار بودند و این امید را داشتند با حضور در تراکتورسازی و درخشش در این تیم با چراغ سبز  کارلوس کی روش روبه رو شوند در ادامه چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

عالیشاه در آخرین گفت وگویی که داشت گفته بود که منتظر است تکلیفش مشخص شود و حالا این موضوع که نمی تواند در تیمی غیر از یک تیم نظامی به فوتبال خود ادامه دهد برای وی و همچنین نوراللهی بدترین  اتفاق ممکن است.

آرش نجفی معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی با تایید این خبر، در این باره  گفت: متاسفانه این مشکل برای این دو بازیکن ایجاد شده و آنها باید در یک تیم نظامی به عنوان سرباز فعالیت خود را ادامه دهند و باشگاه تراکتورسازی نیز به دلیل آنکه پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اش بسته شده فعلا نمی تواند آنها را برای لیگ هفدهم جذب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)