پرسپولیس نیوز : شاگردان برانکو ایوانکویچ توانستند با گل‌های طارمی شکست سه بر یک مقابل ذوب‌آهن را به تساوی سه بر سه تبدیل کرد.

 در هفته ما قبل آخر لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳ بر ۳ رضایت دادند.

دقیقه ۷: کرنر بازیکنان ذوب‌آهن از سمت راست به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر محمد حسینی گل نخست شاگردان حسینی را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۳: ارسال بازیکنان ذوب‌آهن از سمت راست با اشتباه بیرانوند در خروج همراه شد که توپ به بنگستون رسید و ضربه آرام این بازیکن به راحتی در داخل دروازه تیم سابق خود قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: سانتر محمد حسینی از سمت راست به صورت خطرناکی و مماس به تیر دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: حرکت فرشاد احمدزاده از سمت راست و ارسال این بازیکن با ضربه سر مدافعان همراه شد که واکنش به موقع مظاهری مانع از گل به خودی بازیکنان ذوب‌آهن شد.

دقیقه ۲۸: سانتر سرخپوشان روی سر علیپور نشست و این بازیکن توپ را در اختیار طارمی قرار داد که ضربه بغل پا مهاجم پرسپولیس را مظاهری دفع کرد.

دقیقه ۳۹: ارسال بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ به علیپور رسید و این بازیکن با یک ضرب توپ را برای سروش رفیعی کاشت که ضربه سر ضرب و سرکش این بازیکن به تور دروازه مظاهری چسبید.

دقیقه ۵۰: ضدحمله بازیکنان ذوب‌آهن و ارسال آن‌ها به زمین پرسپولیس با اشتباه عجیب بیرانوند همراه شد که بنگستون از خالی بودن دروازه استفاده کرد و توپ را از نزدیکی‌های نقطه کرنر در درون دروازه قرار داد.

دقیقه ۵۲: پاسکاری‌های بازیکنان پرسپولیس به علیپور رسید و این بازیکن نیز توپ را در اختیار طارمی قرار داد و این مهاجم از خروج مظاهری استفاده کرد و با ضربه‌ای چیپ گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۷۴: کرنر بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه ارسال شد که ضربه طارمی را مظاهری در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۹: حرکت احسان علوان زاده از سمت راست با عبور از رجب‌زاده همراه شد که پاس خطرناک این هافبک جوان را در دهانه دروازه، مدافعان ذوب‌آهن دور کردند.

دقیقه ۸۳: استارت فوق‌العاده علیپور با عبور این بازیکن از مظاهری همراه شد که خطای این دروازه‌بان مهاجم پرسپولیس را متوقف کرد. طارمی نیز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دومین پنالتی متوالی خود را به گل تبدیل کند تا با کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر تنها یک قدم دیگر فاصله داشته باشد.

در پایان بازی با تساوی پرگل ۳-۳ به پایان رسید تا پرسپولیس تنها تیم لیگ برتر باشد که در بازی‌های داخل خانه این فصل شکست نخورده است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، مهدی رجب زاده، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی،جری بنگستون

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)