سرمربی ذوب آهن گفت: در دیدار با پرسپولیس کنترل بازی دست ما بود.

 سیدمجتبی حسینی پس از تساوی 3 – 3 تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. علی رغم اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم کنترل بازی دست ما بود.

وی ادامه داد: با برد فاصله نداشتیم و در چند غفلت برد را با تساوی عوض کردیم. تیم پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشت و جزو معدود بازی‌هایی بود که پرسپولیس مقابل تیمی بازی کرد که تیم حریفش خوب بازی کرد. می‌دانستیم دفاع آنها در خط بالا بازی می‌کند و سعی کردیم از خط آفساید فرار کنیم و این کار را هم کردیم که گل سوم را بزنیم. مشکل ما این است که بد گل می‌خوریم و باید تلاش کنیم این مشکل برطرف شود تا در بازی‌های پیش‌روی لیگ و آسیا مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا با توجه به اعتصاب پرسپولیس فکر می‌کردند تیمش کار راحتی داشته باشد، اظهار داشت: ما به این مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم و هفته‌هاست خودمان به این شکل خوب بازی می‌کنیم. بچه‌های ما زحمت می‌کشند و حرف گوش‌کن هستند و به خوبی دستورات را اجرا می‌کنند. فکر می‌کنم به همین دلیل که بد گل می‌خوردیم این بازی نتیجه‌اش به سود ما نشد.

حسینی در پاسخ به این سؤال که تیم شما بازی برده را در نیمه دوم باخت، گفت: بازی 3 – 3 مساوی شد و نمی‌دانم اکنون باید چه کاری انجام بدهم. بازی یک نیمه‌ای نیست که ما یک نیمه را ببازیم و 90 دقیقه است.

وی در خصوص اینکه چرا تیمش در چند بازی اخیر به پیروزی نرسیده و چه کاری باید انجام بدهد، خاطرنشان کرد:کاری نمی‌توانیم بکنیم جز اینکه خوب بازی کرده و نتایج را حفظ کنیم. بچه‌ها باید سعی کنند که نتیجه را حفظ کنند، چون ما در چند بازی اخیرمان در لیگ و آسیا بد گل خوردیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد حسینی، بازیکن تیمش که توپ‌های زیادی را در خط حمله از دست داد و حملات این تیم را تبدیل به ضد حمله برای پرسپولیس کرد و با این حال تا پایان بازی در زمین حضور داشت، گفت: این نظر شماست و من این نظر را ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)