پرسپولیس نیوز : هوادارانی که دارای کارت هواداری پرسپولیس از موسسه اعتباری کوثر هستند، می‌توانند بلیت بازی با الوحده برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی را تنها با پرداخت مبلغ پنج هزار تومان تهیه کنند.

با نزدیک شدن زمان آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، لحظه شماری برای بازی با الوحده آغاز شده است. درباره اهمیت این بازی نیاز به هیچ توضیحی نیست. در حال حاضر مهمترین دغدغه هواداران نتایج روز پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و شرایط جدول با توجه به وضعیتی که برای مرحله بعدی رقابت‌ها وجود دارد، امیدها را زنده نگه داشته است.

سرخپوشان با حضور حداکثری هواداران که سکوها را به تسخیر خود در خواهند آورد برای باز کردن مسیر خود در آسیا به میدان خواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس نیز به منظور رفاه حال تماشاگران شرایط ویژه‌ای را برای دارندگان کارت هواداری در نظر گرفته است.

در حال حاضر تنها کارت هواداری معتبر پرسپولیس، کارت هایی است که توسط موسسه اعتباری کوثر صادر می‌شود که در واقع کارت‌های بانکی هستند . هواداران نه تنها برای دریافت کارت هواداری متحمل هزینه نمی‌شوند، بلکه در عمل صاحب یک کارت بانکی عضو شتاب خواهند شد که می‌توانند از آن برای انجام تمام امور بانکی و خریدهای خود بهره‌مند شوند.

بر اساس تصمیم باشگاه، بهای بلیت بازی پرسپولیس – الوحده در طبقه دوم ورزشگاه برای دارندگان کارت‌های هواداری پرسپولیس صادره از موسسه اعتباری کوثر تنها پنج هزار تومان خواهد بود و این در حالی است که در بازی با الریان بهای این بلیت ها 15 هزار تومان بود.

هوادارانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت هواداری خود اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به هر یک از شعبات این موسسه اعتباری نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی – هواداری پرسپولیس اقدام نمایند. هواداران به این ترتیب با دریافت و استفاده از این کارت‌ها در امور مالی خود ضمن کمک به باشگاه و پشتیبانی از تیم محبوبشان، از تسهیلات گوناگون چون تخفیف یاد شده برای تهیه بلیت بازی با الوحده و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 19:55 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الوحده خواهد بود. این بازی همزمان با بازی الریان – الهلال در دوحه برگزار می‌شود تا در پایان این دوره رقابت‌ها، دو تیم از گروه چهارم صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)