پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان حضور امروز خود در پایگاه مرکزی انتقال خون تهران، ضمن دیدار با رئیس سازمان انتقال خون تهران، برای توسعه همکاری با این سازمان به منظور فرهنگسازی و ترویج این رفتار انسانی و خداپسندانه اعلام آمادگی کرد.

علی اکبر طاهری امروز سه‌شنبه همراه با جمعی از مدیران باشگاه برای اهدای خون راهی پایگاه مرکزی انتقال خون تهران شدند. این در حالی بود که پیش از مدیران باشگاه، جمعی از بازیکنان نیز برای این حرکت در این محل حضور پیدا کرده بودند.

پندار خمارلو، حسین علیپور، محمد علی ترکاشوند و حسین خبیری نفراتی بودند که سرپرست باشگاه پرسپولیس را برای اهدای خون همراهی کردند.

علی اکبر طاهری در جریان این برنامه، دیدار و گفتگویی نیز با رئیس سازمان انتقال خون تهران داشت.

دکتر طباطبایی در این ملاقات از باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس به جهت حضور فعال خود در برنامه‌های اهدای خون تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود، این اقدام با ترغیب عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس، منجر به تشکیل یک بانک اطلاعاتی اهدای خون از پرسپولیسی‌ها شود که بتوان از آن در مواقع اضطراری بهره برد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز با اشاره به اهمیت کار بزرگی که در سازمان انتقال خون برای توسعه سلامت و نجات جان انسان‌ها انجام می‌شود از این پیشنهاد استقبال کرد و برای توسعه این فرهنگ انسان‌دوستانه و خداپسندانه اعلام آمادگی نمود و لازمه آن را ارتباط با روابط عمومی دو مجموعه دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)