پرسپولیس نیوز :مدافع عراقی مد نظر باشگاه پرسپولیس با تکذیب خبر پیوستنش به تیم قطری گفت: هنوز روی پیشنهاداتم فکر می کنم و قراردادی با هیچ تیمی امضا نکردم.«سعد ناطق» مدافع ملی پوش عراقی از فصل گذشته نظر باشگاه پرسپولیس را با عملکرد خوب در تیم ملی عراق جلب کرد تا به جمع سرخپوشان تهرانی بپیوندد اما در آن زمان این مدافع تحت قرارداد با باشگاه نیرو هوایی عراق بود و به همین خاطر نتوانست پرسپولیسی ها را در لیگ شانزدهم همراهی کند. پس از آن اما باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با این بازیکن برای فصل آینده انجام داد.

محمدعلی ترکاشوند نیز چندی پیش از توافقات باشگاه پرسپولیس  با ناطق و حضور این بازیکن  عراقی در تهران برای انجام مذاکرات نهایی خبر طی روزهای آتی خبر داد.

در این راستا چند سایت قطری خبر از پیوستن « سعد ناطق » به باشگاه « المرخیه » داد تیمی که تازه به لیگ ستارگان قطر صعود کرده است. با این حال این مدافع عراقی این مساله را تکذیب و تاکید کرد که هنوز روی پیشنهاداتی که به وی می رسد فکر می کند.

سعد ناطق در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پیوستنش به تیم المرخیه و رد پیشنهاد پرسپولیس گفت: من هنوز با هیچ باشگاهی توافق نکردم و روی پیشنهادات فکر می کنم. من شنیدم که پرسپولیس به دلیل پرونده هایی که در فیفا دارد در جذب بازیکن خارجی دچار مشکلاتی شده است.

این مدافع عراقی افزود: یک ماه پیش پیشنهاد المرخیه به دستم رسید اما هیچ قراردادی با این تیم امضا نکردم و هنوز جوابی به آن باشگاه ندادم.

وی در مورد اینکه برخی از سایت های قطری خبر از نهایی شدن حضورش در المرخیه را داده اند، تصریح کرد:  من در روزهای اخیر در عراق حضور داشتم و اصلا از این کشور خارج نشدم. حتی هم تیمی هایم می توانند شهادت بدهند که در روزهای اخیر در عراق بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)