پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه لخویا قطر پیش از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد:هر تیمی که بتواند در این دو دیدار به بهترین شکل ممکن تمرکز کند به مرحله بعد صعود می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه(2خرداد) در دیداری حساس میزبان لخویا قطر در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. این بازی با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اهمیت زیادی برای نماینده کشورمان دارد اما دو روز گذشته AFC با حکم خود پرسپولیسی‌ها را به شوک فرو برد زیرا اعلام کرد به خاطر اینکه هواداران این باشگاه در دیدار با الوحده مواد محترقه به داخل زمین بازی پرتاب کردند، دیدار پرسپولیس با لخویا در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

این خبر بدترین خبری بود که می‌توانست برای نماینده کشورمان باشد ولی در مقابل لخویا قطر خیالش از شور و هیجان هواداران سرخ‌های پایتخت راحت شد و می‌تواند بازی بدون تماشاگری را مثل بازی‌های لیگ کشورش داشته باشد.

به خاطر این حکم AFC  و حساسیت بالای این دیدار به سراغ محمد بشیر، مدیر روابط عمومی باشگاه لخویا رفتیم تا درباره این بازی حساس و آمادگی آنها برای این دیدار پرس و جو کنیم که به شرح زیر است:

بازی مقابل پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازی لخویا با پرسپولیس برای هر دو تیم سخت خواهد بود. این مرحله کاملا متفاوت و پیچیده‌تر از مرحله گروهی است زیرا در صورت شکست در این بازی باسرافزاری خارج شدن سخت است و مثل مرحله گروهی هر تیم به دنبال بیشترین امتیاز نیست تا صعود کند بلکه باید در هر دو بازی یعنی 180 دقیقه تمرکز داشته باشد. هر تیمی که بتواند در این دو دیدار به بهترین شکل ممکن تمرکز کند می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

از پرسپولیس چقدر شناخت دارید؟
پرسپولیس تیم قدرتمند و منظمی است. این تیم با اختلاف زیاد از تیم دوم موفق شد قهرمان این فصل لیگ برتر ایران شود. پرسپولیس قدرتمندترین خط حمله و دفاعی لیگ ایران را دارد. کادر فنی توانمندی دارد زیرا موفق شد از گروه بسیار سختی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

خبر دارید دیدار شما با پرسپولیس با حکم AFC بدون تماشاگر شده است؟ آیا این حکم به نفع شما نیست؟ چون پرسپولیس هواداران زیادی دارد و می‌توانستند با حضور پرشورشان عملکرد لخویا را تحت تاثیر قرار دهند؟

بله می‌دانیم این بازی بدون تماشاگر خواهد بود و خیلی خوب می‌دانیم که پرسپولیس هواداران بی شماری دارد و همیشه ورزشگاه را مقابل رقیبان پر می‌کنند اما به نظرم عدم حضور هواداران پرسپولیس امری مثبت برای ما نیست. بازیکنان لخویا حرفه‌ای و باتجربه هستند و تمام احتمالات را درنظر می‌گیرند و برای آنها این موضوع اهمیتی ندارد. حضور نداشتن هواداران اصلا از شور و شوق بازیکنان نمی‌کاهد زیرا ما در رقابت‌های بزرگی حضور داریم و هر تیمی بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد تا به مرحله بعد برسد. این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و به آن احترام می‌گذاریم و درباره‌اش صحبتی نمی‌کنیم.

آیا برای بازی با پرسپولیس مصدوم و محرومی دارید؟

ترکیب لخویا تقریبا کامل است به غیر المعز علی و همچنین یوسف العربی(بهترین گلزن تیم و آقای گل لیگ ستارگان قطر) که به خاطر مصدومیت حضور ندارند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس را چقدر می‌شناسید؟

برانکو مربی خوب و باتجریه‌ای است. او سال‌ها در فوتبال ایران مربیگری کرده است. او تیم ملی ایران را در جام جهانی هدایت کرده است. البته همچنین در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز مربیگری کرده است و از جمله آنها تیم الاتفاق عربستان و الوحده امارات بود. او خیلی خوب می‌داند که تیمش را چگونه رهبری کند تا به اهدافش برسد.

چرا بلماضی،سرمربی لخویا در بازی قبلی خود در جام امیر قطر مقابل الریان 5 بازیکن اصلی و کلیدی خود را نیمکت نشین کرد؟ دلیلش استراحت به آنها برای آماده شدن به بازی با پرسپولیس بود؟

لخویا در طول فصل بازی‌های زیادی را انجام داد موفق شد در لیگ ستارگان قطر قهرمان شود. بلماضی به همراه لخویا فصلی استثنایی را پشت سر گذاشته است و در بازی اخیر مقابل الریان تصمیم گرفت تا به برخی از بازیکنان استراحت بدهد و به برخی دیگر فرصت درخشش دهد. این تصمیمات مربی است و او تنها کسی است که تصمیم می‌گیرد. طبیعی است که مربی به بازی های پیش رو خود فکر کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)