باشگاه گسترش‌فولاد تبریز برای فصل نقل و انتقالات شیوه نوینی را به کار خواهد گرفت.

با آغاز فصل نقل و انتقالات این روزها شایعات زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص باشگاه‌های مختلف به وجود آمده و هر روز در فضای مجازی یک بازیکن به یک تیم منتقل شده و ساعاتی بعد این خبر تکذیب می‌شود.

بر همین اساس اما باشگاه گسترش‌فولاد تبریز برای فصل نقل و انتقالات شیوه نوینی را به کار بسته و طی آن قرار است آخرین وضعیت بازیکنانی از این تیم که مدنظر باشگاه‌های لیگ برتری هستند به این باشگاه‌ها طی نامه‌ای ارسال شود.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش‌فولاد در این خصوصگفت: در نامه‌‌ای رسمی به هر 15 باشگاه لیگ برتری آخرین وضعیت داریوش شجاعیان و سعید آقایی و حتی بازیکنانی که در لیست فروش باشگاه گسترش‌فولاد هستند را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در واقع به جای تماس‌های تلفنی و شایعه‌سازی‌های فضای مجازی، می‌خواهیم برای اولین بار با ایجاد شیوه نوین در این خصوص به اطلاع‌رسانی دقیق برای سایر باشگاه‌های لیگ برتری پرداخته و طی آن اعلام می‌کنیم که سعید آقایی هنوز با ما تسویه حساب نکرده و حتی با ارسال قرارداد شجاعیان که ضمیمه نامه فوق خواهد شد به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم که این بازیکن تا چه زمانی با گسترش قرارداد دارد.

مدیر عامل گسترش در مورد اینکه چه بازیکنان دیگری در لیست خرید و فروش این تیم هستند،‌ گفت: مگنو باتیستا هم خواستار جدایی شده و به زودی در مورد او تصمیم‌گیری خواهد شد اما در مورد بازیکنانی که می‌خواهیم جذب کنیم تا زمانی که قراردادمان رسمی نشود، نام بازیکنان فوق را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: به زودی با خالقی‌فر، حسینی و بابک حاتمی تمدید خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)