سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود گفت:من با سپیدرود قراردادی یک‌ساله داشتم که به پایان رسیده و با این شرایط همکاری با تیم محبوبم را میسر نمی‌بینم.
علی نظرمحمدی در خصوص آخرین شرایط باشگاه سپیدرود رشت و اینکه ظاهرا این باشگاه مشتریانی را دارد، گفت: من در جریان ریز نقل و انتقالات واگذاری باشگاه نیستم و قرارداد یکساله من با باشگاه سپیدرود تمام شده فقط تلاش می‌کنم که مطالبات فصل قبل بازیکنان تسویه شود چون آنها یک سال زحمت کشیدند و در نهایت تیم را به لیگ برتر هدایت کردند و تنها از این بابت دینی به گردن دارم وگرنه مسئولیت دیگری بر عهده من نیست.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهراً با این شرایط تمایلی به ادامه همکاری با سپیدرود ندارید، گفت: من قراردادی با باشگاه ندارم و قرارداد جدیدی هم امضاء نکردم مادامی که با بازیکنان تسویه نشود و بودجه سال مصوب نگردد، ادامه همکاری میسر نیست و علیرغم اینکه من سپیدرود را خیلی دوست دارم  و از آن به عنوان تیم محبوبم یاد می‌کنم و در مصاحبه‌های آقایان الماس‌خاله، مؤمنی و رهنما نیز متوجه شدم که آنها حامی من هستند اما با این شرایط نمی‌توانم بمانم چون می‌دانم در لیگ برتر کار چقدر سخت است.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود تأکید کرد: مسعود رهنما یکی از ارکان موفقیت باشگاه سپیدرود است که هزینه‌های زیادی برای باشگاه کرد و او هم به من خیلی لطف دارد ولی در لیگ برتر تیم‌ها تا دندان مسلح هستند و از لحاظ نرم‌افزاری کاملاً متمول به همین خاطر برای حفظ تیم در لیگ برتر باید شرایط فراهم شود و من کار را بسیار مشکل می‌بینم تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم شرایط برای ادامه همکاری با سپیدرود اصلاً مهیا نیست.

نظرمحمدی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: من امیدوار هستم مسئولان هر چه سریع‌تر امکانات را برای فعالیت سپیدرود فراهم کنند چون شما اگر سری به شهر رشت بزنید شور و نشاط و هیجان را در مردم به خاطر صعود به لیگ برتر می‌بینید. اگر بگویم کل استان و زندگی مردم آن تحت تأثیر صعود تیم لیگ برتر قرار گرفته بیراه حرفی نزدم.

وی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر به دستش رسیده یا خیر،‌گفت: صادقانه بگویم از لیگ برتر پیشنهادی ندارم اما دو تیم متمول لیگ یکی صحبت‌های مقدماتی را با من انجام دادند و من هم صادقانه به آنها گفته‌ام که اولویت اولم سپیدرود است. در این زمینه هم یک فرجه و فرصت تعیین کرده تا اگر وضعیت سپیدرود مشخص نشد با تیم‌های دیگر وارد مذاکره خواهم شد و برای عقد قرارداد نهایی کارهایم را انجام خواهم داد.

نظرمحمدی در خصوص اینکه تیم‌های دیگر در حال جذب بازیکنان سپیدرود مثل شایان مصلح هستند، گفت: من هنوز لیستی را از بازیکنان جدید به باشگاه ندادم و اعلام کردم اگر بخواهم در سپیدرود بمانم تیمی در حد نام باشگاه بزرگ سپیدرود رشت و استان گیلان خواهم بست همانطور که در لیگ دو بهترین‌های استان را جذب تیم کردم و در لیگ یک نیز بازیکنانی به تیم آوردیم که جانانه مبارزه کردند. مطمئناً اگر من در تیم باقی بمانم تیمی درخور نام سپیدرود می‌بندم و اجازه جدایی به شایان مصلح و دیگر بازیکنان تیم نخواهم داد.فقط امیدوارم مسئولان بیشتر تلاش کنند تا شرایط تیم بهبود پیدا کند و باشگاه سر و سامان بگیرد چون سپیدرود قطب چهارم فوتبال این مملکت است و حیف است که چنین شرایطی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)