پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد درباره پیشنهاد تیم قطری آقای ترکاشوند با آقای طاهری در این باره صحبت کند و خبر آن را به ما بدهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

علی علیپور در خصوص پیشنهاد یک تیم قطری به وی گفت: روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته قبل بود که با مدیربرنامه‌هایم به باشگاه رفتم تا در خصوص این موضوع با آقایان طاهری و ترکاشوند صحبت کنم، اما چون آقای طاهری به وزارت ورزش رفته بود، موفق به دیدارش نشدیم و فقط توانستیم جلسه‌ای با آقای ترکاشوند برگزار کنیم.

وی ادامه داد: به آقای ترکاشوند گفتیم که پیشنهادی از یک تیم قطری به من رسیده و دعوت‌نامه آن هم در دست مدیربرنامه‌هایم است. به او گفتیم که این باشگاه ۴۰۰ هزار دلار بابت این قرارداد به من پول می‌دهد، اما آقای ترکاشوند عنوان کرد که برای گرفتن رضایت‌نامه یک میلیون دلار می‌خواهیم چون ارزش تو همین‌قدر است. قرار شد آقای ترکاشوند با آقای طاهری در این باره صحبت کند و خبر آن را به ما بدهد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مهاجم تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من  و در این تیم بود که تبدیل به علی علیپور شدم. خودم را مدیون پرسپولیس،‌ هوادارانش و آقای طاهری می‌دانم؛ چراکه او من را به پرسپولیس آورد. مطمئناً هیچ‌گاه روی حرف او حرف نمی‌زنم، قطعاً هرچه آقای طاهری صلاح بداند همان کار را خواهم کرد، اما به‌هرحال پیشنهاد بسیار خوبی دارم و امیدوارم با آن موافقت شود، البته ما دو بازی بسیار مهم مقابل لخویای قطر داریم و بعد از این دو بازی تصمیم‌گیری خواهم کرد، اما من جوان‌ترین گلزن دربی برای پرسپولیس بودم و این موضوع سکوی پرتاب من شد. من همیشه یک پرسپولیسی هستم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایم رخ دهد.

علیپور در مورد درگیری‌اش با محسن مسلمان که در تمرین روز چهارشنبه رخ داد، تصریح کرد: از کدام درگیری حرف می‌زنید؟ ما هیچ درگیری باهم نداشتیم. من و محسن مسلمان خیلی هم باهم دوست و رفیق هستیم. من با مسلمان و مهدی طارمی رابطه خیلی خوبی دارم و هیچ مشکلی باهم نداریم. آن‌روز هم یک بحث فوتبالی بود، نه جنگ یا دعوا و دیدید که همان شب هم باهم صحبت کردیم و فردایش در کنار هم به تمرین پرداختیم. همه ما یک تیم هستیم و فقط به دو بازی باقیمانده با لخویا فکر می‌کنیم.

وی درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس از بازی با لخویا هم خاطرنشان کرد: واقعاً اتفاق تلخی رخ داده؛ چراکه همه می‌دانند هواداران پرسپولیس یار دوازدهم ما هستند و چقدر به ما کمک کرده‌اند. در نبود آنها همه تلاشمان را می‌کنیم تا با پیروزی در بازی با لخویا دل‌شان را شاد کنیم. قطعاً آقای برانکو بهترین تدابیر را در نظر خواهد گرفت تا ما از سد لخویا بگذریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)