پرسپولیس نیوز :سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم می‌تواند در غیاب تماشاگرانش هم لخویا را شکست بدهد.حمید استیلی در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس برای دیدار برابر لخویا گفت: این اتفاق برای پرسپولیس اصلاً خوشایند نیست. در قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله حذفی آسیا، هواداران نقش پررنگی داشتند و غیبت آنها می‌تواند روی عملکرد تیم تأثیرگذار باشد. متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که پرسپولیس را محروم کردند و حالا این تیم باید بدون هوادارانش به مصاف لخویا برود.

وی ادامه داد: من معتقدم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید بسیار باهوش و منطقی بازی کند. طبیعتاً لخویا یک تیم حرفه‌ای و زیرک است که می‌خواهد از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد. برای پرسپولیس گل نخوردن در ورزشگاه آزادی بسیار مهم است و امیدوارم اعضای کادر فنی یک آنالیز دقیق از لخویا داشته باشند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: من معتقدم پرسپولیس بدون تماشاگر هم می‌تواند لخویا را شکست بدهد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. برای رسیدن به این هدف شاگردان برانکو باید منطقی و حرفه‌ای بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)