منصوریان از پرسپولیس به عنوان تیم دوم پایتخت نام برده است.

علیرضا منصوریان صبح امروز در نشست خبری پیش از دیدار با العین به محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در دیدار مقابل لخویا واکنش نشان داد. سرمربی تیم استقلال تهران در این نشست با اشاره به این نکته که تیم استقلال هم می تواند از این رفتار هواداران آسیب ببیند گفت از این که تیم دوم پایتخت از حضور هوادارانش محروم شده، ناراحت است. جمله ای که شاید خیلی به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیاید.

منصوریان در حالی پرسپولیس را تیم دوم پایتخت می داند که از هر سمت و سویی که این دو تیم را با هم مقایسه کنیم این گفته حساسیت برانگیز به نظر می آید.

-در همه نظرسنجی ها این پرسپولیسی ها هستند که گوی رقابت را از استقلالی ها می ربایند. هواداران تیم صدرنشین پایتخت در طول فصل گذشته نه تنها هر جا نظرسنجی ای برگزار شد، تیمشان را در آن اول کردند، روی سکوها هم هیچوقت سرخپوشان را تنها نگذاشتند. برای هر بازی پرسپولیس به طور میانگین ۵۰ هزار هوادار دوآتشه به ورزشگاه می رفتند و سکوهای آن را یکدست قرمز می کردند.

-پرسپولیس با اختلاف در لیگ گذشته قهرمان شد تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. پرسپولیسی ها سه هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی برگزار کردند و در پایان لیگ با اختلاف ۹ امتیاز بالاتر از استقلال قرار گرفت.

-پرسپولیس با قهرمانی در شانزدهمین دوره لیگ برتر، با ده دوره قهرمانی صاحب یک ستاره روی پیراهنش شد. ستاره ای که تیم های باشگاهی بزرگ دنیا به مناسبت ده دوره قهرمانی روی لوگویشان می گذارند.  رکوردی که باشگاه استقلال برای رسیدن به آن راه کوتاهی در پیش ندارد.

-پرسپولیس در رنکینگ بهترین باشگاههای جهان همچنان بالاتر از استقلال قرار دارد، گرچه استقلال با عملکرد خوبی که در نیم فصل دوم لیگ و لیگ قهرمانان اسیا داشته است، توانسته خود را تا رده دوازدهم آسیا، یعنی یک پله پایین تر از پرسپولیس بالا بکشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)