پرسپولیس نیوز :سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روز است در محل کارش حاضر نمی‌شود.
علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از روز چهارشنبه هفته قبل تا امروز در محل کارش در باشگاه پرسپولیس حاضر نشده و جالب اینجاست که برخی از نامه‌ها به منزل وی فرستاده شده تا امور باشگاه انجام شود!

در این بین شنیده می‌شود طاهری به دلیل بیماری همسرش در محل کارش حاضر نمی‌شود اما طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس، طاهری به دلیل ناراحتی‌هایی که دارد به نشانه اعتراض در محل کارش حاضر نمی‌شود.

طاهری از اسپانسر این باشگاه که یک بانک است گله دارد و حتی نامه‌ای که باید برای این بانک ارسال می‌کرد را انجام نداد که این موضوع ناراحتی برخی از مقامات وزارت ورزش را هم در پی داشته است. این در حالی است که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال با این اسپانسر مشکل چندانی ندارد.

از طرف دیگر و با توجه به اینکه مدت‌هاست شایعه تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد طاهری قصد دارد در صورت کنار رفتن از این باشگاه مشکلات شخصی را بهانه کرده و عنوان کند که خودش از پرسپولیس کنار رفته است.

برخی از لیدرهای پرسپولیس هم در ۲ روز اخیر با اقدامی هماهنگ در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پُست‌هایی خواهان ثبات مدیریت در پرسپولیس بودند که شاید این مسائل بی‌ارتباط با قهر طاهری و شایعه کنار گذاشتنش از پرسپولیس نباشد.

چیزی که مهم است این است که پرسپولیس ۲ روز دیگر حساس ترین دیدار فصلش را در پیش دارد و با ادامه این روند شرایط این تیم که باید بدون حمایت هوادارنش هم به میدان برود خیلی جالب نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)