سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به بازیکنان لیگ برتری توصیه می‌کنم پیشنهاد ما را رد نکنند.
مهدی تارتار  درباره تمدید قراردادش با باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: جا دارد از هیئت مدیره  و آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم به خاطر اعتماد دوباره‌شان به من تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم یک فصل موفق را در لیگ برتر سپری کرده و به هدف‌مان که همان کسب نتایج خوب و با ثبات در لیگ برتر است برسیم. ضمن اینکه از ماندن در جم و در کنار مردم خونگرم این شهر نیز خوشحالم.

کمبود‌های ورزشگاه برطرف می‌شود
وی در رابطه با کمبود‌های ورزشگاه شهر جم برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری، یادآور شد: ورزشگاه شهدای جم اسکوبورد ندارد که به زودی نصب خواهد شد. مسئله دیگر در مورد امکانات رختکن ورزشگاه‌ است که آن هم برطرف می‌شود. چمن ورزشگاه نیز کیفیت چندان بدی ندارد اما برای بازی‌های لیگ این چمن رُلی و ترمیم خواهد شد. به شخصه به چمن ورزشگاه بازی‌های خانگی تیمم خیلی حساسم و و مطمئن باشید تیم‌های لیگ برتری از میزبانی ما راضی خواهند بود.

باشگاه ما خوش حساب است
تارتار در پاسخ به این سوال که آیا در جم می‌تواند برخلاف تیم‌های سابقش در لیگ برتر، تیم خوبی را ببندد یا این باشگاه هم با مشکلات مالی مواجه است خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط باشگاه پارس جنوبی‌جم خوب است و مشکل مالی نداریم. ضمن اینکه مدیریت باشگاه نهایت همکاری را با کادرفنی دارد و انشالله بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. لازم می‌دانم این اطمینان را به بازیکنان لیگ برتری بدهم که شرایط باشگاه ما به شکلی است که به قراردادش با بازیکنان پایبند است و تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تا پایان این هفته با باشگاه تسویه حساب کامل خواهند داشت. با توجه به این قضیه هر بازیکنی به تیم پارس‌جنوبی جم بیاید خیالش راحت خواهد بود که در پایان فصل با باشگاه تسویه حساب خواهد کرد و من به بازیکنانی که از تیم ما پیشنهاد به دستشان می‌رسد توصیه می‌کنم پاسخ‌شان مثبت باشد چرا که از آمدن به اینجا پشیمان نخواهند شد.

۴۰ درصد تیم فعلی‌مان را حفظ می‌کنیم
سرمربی پارس جنوبی‌جم در مورد اینکه آیا تیمش به دنبال بازیکن شاخص یا ستاره خواهد رفت یا نه تصریح کرد: بدون تردید ستاره اصلی تیم ما اتحاد و یکدلی مجموعه‌مان است و همین مورد باعث شد الان در لیگ برتر باشیم. با تکیه بر همین مسئله یک تیم خیلی خوب را روانه مسابقات لیگ خواهیم کرد. هدف‌‌مان این است که برای فصل آینده ۴۰ درصد بازیکنان فعلی‌مان را حفظ کرده و چند خرید لیگ برتری هم داشته باشیم.

روی هواداران حساب ویژه باز کرده‌ایم
تارتار با تمجید از هوادران تیمش عنوان کرد: بارها گفته‌ام که هواداران جم بسیار احساسی و خونگرم هستند و در مسابقات لیگ یک به بهترین شکل تیم را مورد حمایت خود قرار دادند. مطمئنا در لیگ برتر هم روی کمک و حمایت آنها حساب ویژه باز کرده‌ایم.

پرسپولیس می‌تواند فینالیست شود
وی در پایان با اشاره به بازی فردای پرسپولیس و لخویا به تسنیم گفت: این بازی از حساسیت بالایی برای پرسپولیس و هوادارانش برخوردار است که متاسفانه در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار می‌شود. پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است و با شرایطی که دارد حتی می‌تواند راهی فینال لیگ قهرمانان شود. آرزو می‌کنم در بازی فردا پرسپولیس کار لخویا را در همین بازی رفت تمام کند و با شایستگی راهی ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)