پرسپولیس نیوز :کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان اطلاعیه ای را درباره باشگاههای که دارای پروند محکومیت قطعی با وضعیت مشخص هستند صادر کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:

مطابق اطلاعات حاصله از دپارتمان بین الملل و نیز پاسخ استعلام های صورت گرفته از فیفا، لیست پرونده های مربوط به دعاوی مطرح شده علیه باشگاه های ایرانی در مراجع بین المللی و همانگونه که در این لینک مشخص است، تعدادی از پرونده ها در جریان رسیدگی در فیفا یا دیوان بین اللمللی داوری برای ورزش (CAS) هستند. همچنین تعدادی منجر به صدور رای قطعی شده اند که آخرین وضعیت برخی از آنها برای فدراسیون فوتبال مشخص نیست و مطابق مصوبه هیات رییسه فدارسیون، باشگاه هایی که دارای پرونده محکومیت قطعی در مراجع بین المللی هستند، از ثبت هرگونه قرارداد اشخاص خارجی محروم شده اند.
لذا، باشگاه هایی که دارای پرونده محکومیت قطعی با وضعیت نامشخص هستند، موظف هستند مستندات مستدل خود از قبیل دلیلی دال بر مختومه شدن پرونده، مصالحه با طرف دعوی، اعتراض در وقت مقرر و ارجاع به دیوان بین المللی داوری برای ورزش (CAS) و غیره را برای روشن کردن وضعیت پرونده های خود را از طریق دبیرکل فدارسیون تحویل کمیته وضعیت بازیکنان کنند تا در خصوص مورد اتخاذ تصمیم گرفته شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)