پرسپولیس نیوز :پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم باید کار لخویا را در تهران تمام کند.
مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص تقابل پرسپولیس با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. این درست است که پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد، اما محرومیت هواداران اتفاق بدتری است. گاهی اوقات یک تیم ممکن است چند بازیکن را در اختیار نداشته باشد، ولی با حمایت هوادارانش به برد برسد. من امیدوارم پرسپولیس بابت محرومیت هواداران و غیبت کمال ضربه نخورد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: بازی با لخویا سخت است، اما توان فنی پرسپولیس به‌قدری است که بتواند از این تیم عبور کند. من معتقدم بچه‌ها باید در تهران کار لخویا را تمام کنند تا پرسپولیس برای بازی برگشت کار چندان سختی نداشته باشد. امیدوارم که پرسپولیس در تهران نتیجه خوبی بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های علیرضا منصوریان که گفته بود پرسپولیس تیم دوم پایتخت است، تأکید کرد: من نمی‌دانم چرا منصوریان چنین اظهارنظری داشته است. من با او دوست هستم و فکر می‌کنم که منصوریان همیشه به حرف‌هایش خیلی دقت می‌کند و کلمات را خیلی خوب کنار هم قرار می‌دهد. شاید این حرف از دهان او پریده است و در ادامه نتوانسته آن‌را جمع کند. من تا حالا ندیدم منصوریان به پرسپولیس بی‌احترامی کند و از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که زیاد روی این موضوع حساس نباشند. الان این دو تیم درگیر لیگ قهرمانان هستند و این مسابقات جنبه ملی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)