پرسپولیس نیوز :کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند لخویا را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.
مجتبی محرمی درباره تقابل پرسپولیس و لخویا گفت: طبیعتاً کار پرسپولیس با محرومیت هواداران سخت است، اما هواداران پرسپولیس با قلب خودشان برای این تیم دعا می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس هم به‌خوبی می‌دانند که با پیروزی در این مسابقه می‌توانند هواداران را خوشحال کنند. طبیعتاً بازی سختی در انتظار پرسپولیس است، اما این تیم حتی می‌تواند بدون حضور هوادارانش لخویا را شکست بدهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در تهران حساب‌شده بازی کند و مهم این است که گل نخورد اگر پرسپولیس در تهران نتیجه خوبی بگیرد درصد بیشتری از راه صعود را طی کرده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد حرف‌های علیرضا منصوریان که گفته بود پرسپولیس تیم دوم پایتخت است تأکید کرد: به هر حال نظر منصوریان این بوده و فکر می‌کنم مردم می‌توانند بهترین قضاوت را داشته باشند. طبیعتاً مردم می‌دانند تیم اول ایران چه تیمی است، اما به هر حال هر فردی روی تیم خودش تعصب دارد.

محرمی درمورد احتمال جدایی مهدی طارمی و سروش رفیعی و رفتن آنها به فوتبال اروپا گفت: اگر آنها احساس می‌کنند که موقعیت خوبی برای رفتن به فوتبال اروپا دارند باید این کار را انجام بدهند. به هر حال پرسپولیس در تاریخ خودش لژیونرهای موفقی داشته و من برای این دو بازیکن هم آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)