پرسپولیس نیوز :مدیر باشگاه لخویا معتقد است که تیمش برای پیروزی به ایران آمده بود و تساوی در این بازی برای آنها راضی کننده نیست. عدنان علی پس از تساوی بدون گل تیم تیم‌های پرسپولیس و لخویا، اظهار داشت: این تساوی برای لخویا راضی‌کننده نبود، چون ما برای برد به تهران آمده بودیم، البته این‌طور که بازی پیش می‌رفت، فکر می‌کنم نتیجه هم برای ما بد نباشد. ما نه گل زدیم و نه گل خوردیم.

وی افزود: در بازی برگشت یکی از بازیکنان ما که در این دیدار غایب بود هم برمی‌گردد و می‌توانیم بازی به مراتب بهتری انجام بدهیم. در بازی برگشت باید با تمرکز بیشتری بازی کینم و از فرصت‌هایمان هم نهایت استفاده را ببریم.

مدیر باشگاه لخویا، بازی برگشت دو تیم را سخت‌تر از دیدار رفت در ایران دانست و گفت: با این بازی، شناخت دو تیم از یکدیگر بیشتر شده است. هم پرسپولیس و هم لخویا نقاط ضعف و قوت یکدیگر را شناخته‌اند و مطمئناً در بازی برگشت، هر دو تیم نیز کار سخت‌تری خواهند داشت.

 

*احمد یاسر پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل پرسپولیس گفت: طرفداران ایرانی معروف هستند و غیبت آنها روی نمایش تیم پرسپولیس تأثیر منفی گذاشت. خدا را شکر که با یک تساوی به بازی برگشت می‌رویم.

وی اظهار داشت: دیدار برگشت را با حمایت هواداران خود برگزار می‌کنیم و قطعاً برای پیروزی به زمین خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)