پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز می‌توانستیم مساله صعود در تهران را حل کنیم.  برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل مقابل لخویای قطر در نشست خبری گفت:  اولین بازی ما مقابل لخویا تمام شد و ۹۰ دقیقه دیگر در انتظارمان است. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می‌گویم که ۹۰ دقیقه تمرکز داشتند و فعال بودند و به دنبال بُرد بودند.

وی ادامه داد: بردی که استحقاقش را داشتند امروز می‌توانستیم مساله صعود را در تهران حل کنیم. ۷ فرصت شانس صدرصد به وجود آوردیم و بازی را کنترل داشتیم.

برانکو گفت: مقابل قهرمان قطر حریفی سرسخت بود اما راضی هستم که بازیکنانم ۹۳ دقیقه تمرکز داشتند و به جز یک تیر دروازه و یک شوت ۲۵ متری کار خاصی دیگر روی دروازه ما پیاده نکردند.

وی ادامه داد: ما ۹۰ دقیقه دیگر در پیش داریم و این نتیجه برای ما بهتر از یک بر یک بود. امیدوارم در دوحه موثرتر عمل کنیم. همیشه گفته‌ام لیگ آسیا از لیگ برتر ایران یک سطح بالاتر است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن و گلزنی باید از شانس‌های نیم بند هم استفاده کرد تا شانس‌های صدرصد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اعتقاد دارم در بازی برگشت شانس گل بیشتری خواهیم داشت و گل هم می‌زنیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم در چنین فضایی که فوتبالی نبود بازی کردن سخت است. فضایی که ضد فوتبال است و غیبت هواداران برای ما فقدان بزرگی بود و در واقع با حضور هواداران با ۱۲ بازیکن بازی می‌کردیم.

وی در مورداینکه قول داده بودید طارمی دیگر پنالتی نزد گفت: هر کسی حق دارد نظر بدهد و نظر داشته باشد. ما در همه خطوط خوب بودیم به دنبال بهبود تیم و رقابت بین بازیکنان هستیم و هر کسی بهتر باشد و گل بزند بازی خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پنالتی زن اول تیم مشخص است یا با شیر یاخط پنالتی زن مشخص می‌شود، اظهار داشت: پنالتی را در تیم ما مهدی می‌زند و نفر دوم سیدجلال است. هر کسی آماده تر باشد از نظر روحی آن پنالتی را می‌زند. تفاوت این پنالتی با پنالتی الریان این است که این پنالتی محکم‌تر زده شد و گلر آن را گرفت، اما بازهم پنالتی خراب می‌شود.
برانکو در مورد اینکه مگر نگفته بودید که طارمی پنالتی نمی‌زند ( ناظر کنفدراسیون معترض شد که سه بار این سوال به سه شکل مختلف پرسیده شده ) اظهار داشت : گفتم دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب پنالتی می‌زند و مطمئن‌تر از همه است. نفرات دیگر آمادگی نداشتند و طارمی و سیدجلال پنالتی زنان تیم ما هستند.

وی در مورد اینکه منصوریان گفته تیم شما تیم دوم پایتخت است گفت: خیلی جوان هستید چرا این سوال را مطرح می‌کنید ما با استقلال بازی نکردیم با لخویا بازی کردیم.باید در مورد مسایل فنی صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)