پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص گل نشدن پنالتی طارمی در دیدار با لخویا گفت: او در این خصوص مقصر نیست و برانکو تشخیص داد که طارمی باید زننده ضربه پنالتی باشد.

محمود کلهر در خصوص توقف پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: نبود تماشاگران پرسپولیس از لحاظ انگیزشی روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود اما با این حال این مسئله به تنهایی دلیل تساوی پرسپولیس و عدم کارآیی این تیم نبود. متاسفانه پرسپولیس در بازی شب گذشته در خط هافبک طراوت لازم را نداشت و همین مسئله باعث شده بود در خط حمله نیز نتیجه لازم را نگیرد.

وی تصریح کرد: خط هافبک پرسپولیس هر وقت ضعیف ظاهر شده، خط حمله این تیم نیز دچار مشکل شده است. من منکر غیبت کمال کامیابی‌نیا نمی‌شوم و با وجود اینکه در ابتدای فصل انتقاداتی به عملکرد او صورت می‌گرفت اما نبودش در دیدار مقابل لخویا تاثیرگذار بود و می‌توانست با حضورش آرایش بهتری به این منطقه از زمین بدهد.

هافبک پیشین پرسپولیس با انتقاد از عدم حضور علی علیپور در ترکیب ابتدایی پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به غیبت کامیابی‌نیا، برانکو می‌توانست وحید امیری را در میانه میدان قرار دهد و از وجود علیپور در خط حمله پرسپولیس بهره بگیرد. پرسپولیس با حضور علیپور در کنار طارمی می‌توانست با دو مهاجم توانمند از لحاظ فیزیکی شکل بازی خود را عوض کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: لخویا در دیدار مقابل پرسپولیس به آن چیزی که مدنظرش بود دست یافت و حالا به دنبال این است تا در بازی برگشت نتیجه لازم را کسب و صعود خود را قطعی کند.

کلهر در خصوص از دست رفتن پنالتی طارمی مانند دیدار مقابل الریان قطر گفت: طارمی در این خصوص مقصر نیست و  برانکو تشخیص داد که او باید زننده ضربه پنالتی باشد. مطمئنا برانکو در تمرینات تشخیص داده که با توجه به ویژگی روانی و انگیزه بالا طارمی برای گلزنی او زننده ضربه پنالتی باشد که به نظر من مرتکب اشتباه شد. طارمی بازیکنی است که هر وقت گلزنی می‌کند از لحاظ روانی بهتر بازی می‌کند اما با توجه به پنالتی چیپی که در دیدار با الریان قطر از دست داد و ضربه روحی و روانی که از این اتفاق خورد بهتر بود بازیکن دیگری پنالتی را بزند. این مسائل تشخیص مربی است و اگر برانکو به جای کمک به آقای گل شدن طارمی، به فکر تیم و برد بود بهتر می‌شد. در دیدارهای حذفی باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را برد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس شانس صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا را دارد، گفت: پرسپولیس با توجه به مهره‌های خوبی که در اختیار دارد توانایی این را دارد در زمین حریف بهتر بازی و صعود خود را قطعی کند. این مهم به شرطی حاصل می‌شود که برانکو برخلاف آنچه ما که در دیدارهای حساس از او ندیدیم در این دیدار آرایش بهتری را انتخاب  و در مهره‌چینی دقت کند. باید تمام مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب قرار بگیرند و این مهم حتی می‌تواند منجر به برتری پرسپولیس شود.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید جسورتر و با قدرت بالا بازی و در کارهای ترکیبی بهتر عمل کند. لخویا تیمی تمام حرفه‌ای است و در بازی رفت نیز تمام راه‌های نفوذ را بسته بود اما این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس هجومی بازی نکند. مطمئنا آنالیز بهتر پرسپولیس از لخویا می‌تواند منجر به این شود که در بازی برگشت با بالا بردن سرعت بازی و استفاده از جناحین به هدف خود دست پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)