پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاثیر بازی با لخویا بر خودش را با عبارت «مخلوطی از غم و شادی» توصیف کرد.
 برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی لخویا غم و شادی در من مخلوط شد. غمگینی به خاطر عدم برد و خوشحالی بابت بازی خوب.

وی افزود: ما در بازی دیروز از لحاظ نظم تاکتیکی و انضباطی بسیار عالی بودیم. برای این که بازی را ببریم همه کار کردیم و موقعیت بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متاسفانه قدر این فرصت‌ها را ندانستیم. در واقع باید بگویم تنها کاری که نکردیم، گل زدن بود. در حالی که حریف حتی یک فرصت گل هم روی دروازه ما ایجاد نکرد. آنها در واقع حرفی برای گفتن نداشتند جز این که یک شوت از راه دور زدند که به تیر دروازه برخورد کرد. ما ۷ موقعیت صد درصد گل داشتیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. این همان چیزی بود که من می‌خواستم.

برانکو خاطر نشان کرد: مسئله‌ دیگر که باید به آن اشاره کنم تمرکز بالای بازیکنان ما مخصوصاً در خط دفاع بود. مدافعان ما به خاطر تمرکز بالای‌شان حتی یک موقعیت گل هم به حریف ندادند، در حالی که در بازی با الریان به خاطر عدم تمرکز ما نزدیک بود در تهران گل بخوریم.  در کل پرسپولیس دیروز روی اصلی که من بر آن اصرار دارم بازی کرد. پرسینگ بالا در زمین حریف و تحت فشار قرار دادن آنها همراه با ایجاد موقعیت گل، این شرایط را ما در حالی ایجاد کردیم که در ورزشگاه بدون تماشاگرمان بازی می‌کردیم. از طرفی هوا هم بسیار گرم بود. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تا این حد خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یاد آور شد: نیمه اول بازی ما با لخویا تمام شده است و یک ۹۰ دقیقه دیگر که نیمه دوم بازی است، در دوحه باقی مانده است. نتیجه پیروزی در دسترس ما است. خیلی مهم بود که ما در ورزشگاه آزادی گل نخوردیم آن هم با وجود این که خیلی ریسکی بازی کردیم.

وی همچنین با اشاره به عدم تمرکز مهاجمانش در زدن ضربات آخر نیز تصریح کرد: بازی اولی نیست که ما در زدن ضربات آخر تمرکز نداریم. در بازی با الریان ۱۵ موقعیت گل را از دست دادیم، مقابل الهلال هم همین‌طور. متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد و یکی از دلایلش این است که ما در طول بازی بیش از حد تهاجمی بازی کرده و حریف را تحت فشار قرار می‌دهیم. شاید این دوندگی زیاد باعث شود بازیکنان در زدن ضربات آخر کم بیاورند و آن نشاط و تمرکزی که باید داشته باشند، ندارند. من به عنوان سرمربی تیم بخشی از این مشکل را به گردن می‌گیرم.

برانکو در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری راجع به این که پرسپولیس در صورت تساوی با گل در قطر هم می‌تواند راهی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شود، عنوان کرد: بله من بابت این مسئله خوشحالم به این خاطر می‌گویم نتیجه در حال حاضر به نفع ما است، چرا که اگر آنجا بتوانیم گل بزنیم شرایط برای حریف خیلی سخت خواهد شد. بر همین اساس می‌گویم نتیجه برای صعود در دسترس است. اگر خاطرتان باشد در مقطعی به خاطر تفاضل با الهلال با وجود این که مقابل این تیم ۲ نتیجه مساوی داشتیم به مشکل می‌خوردیم از این جهت که آنها در بازی که میزبان بودند نتیجه یک بر یک شد و در بازی که ما میزبان بودیم بازی بدون گل مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پنالتی‌ای که مهدی طارمی در دیدار مقابل لخویا از دست داد خاطر نشان کرد: تفاوت پنالتی که طارمی در دیدار دیروز زد با پنالتی او در دیدار مقابل الریان این بود که او دیروز خیلی جدی به توپ ضربه زد اما دروازه‌بان حریف زودتر حرکت کرد و توانست توپ را بگیرد، طارمی هم متوجه نشد که می‌توانست توپ را به زاویه مخالف بزند. ما پیش از این مشخص کرده بودیم که سید جلال حسینی پنالتی‌های ما را بزند اما به هر حال اتفاقی بود که متاسفانه پیش آمد. برخلاف الریان طارمی، کاملاً جدی پنالتی زد اما همان‌طور که گفتم متاسفانه توپش به گل تبدیل نشد. من الان انتقادی از طارمی ندارد اما به هر حال این یکی از مشکلاتی بود که امسال با آن روبرو شدیم و پنالتی‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر کم بود بازیکن در پست‌های مختلف برای تیم پرسپولیس، گفت: به هر حال اتفاقات طوری رقم خورد که ما با کمبود بازیکن مواجه شویم که یک مشکل خاص برای تیم پرسپولیس بود. ما در همه خطوط و قبل از همه در خط دفاعی تغییراتی را خواهیم داشت و تیم‌مان را تقویت خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانید ما الان ۴ مدافع داریم که یکی از آنها محسن ربیع‌خواه است که این بنده خدا هم در هر پستی که کمبود بازیکن داشته باشیم و احساس نیاز کنیم بازی می‌کند.

برانکو در واکنش به این مسئله که او مشکل مالیاتی دارد و اگر ایران را ترک کند دیگر به اینجا برنمی‌گردد، گفت: اصلاً این‌طور نیست همکاران شما (خبرنگاران) هرچه می‌خواهند می‌نویسند، من مشکلی با اداره مالیات ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این که از یکی از روزنامه‌های ورزشی شکایت خواهد کرد، گفت: یکی از روزنامه‌ها مصاحبه‌ای از قول من زده و نوشته که من گفته‌ام مهدی طارمی و محسن مسلمان در تمرینات جدی نیستند و تیم را به مسخره می‌گیرند. در حالی که من اصلا چنین چیزی نگفته‌ام، من هر روز این دو نفر را می‌بینم، همان‌طور که شما (خبرنگاران) را می‌بینم. من همیشه در خدمت شما هستم و همه شما را هم دوست دارم، هر وقت هم بخواهید با تک تک‌تان مصاحبه می‌کنم. من می‌دانم که رسانه‌ها خیلی مهم هستند و من همیشه رسانه‌ها را همکار خودم تلقی می‌کنم نه دشمنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)