رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تعطیلات لیگ برتر در فصل آینده کمتر از گذشته می‌شود.

 سعید فتاحی در پایان جلسه هم‌اندیشی با مربیان لیگ برتر اظهار داشت: برخی از مربیان نسبت به کیفیت زمین چمن برخی از ورزشگاهها و کیفیت توپ معترض بودند که در این زمینه برای رفع نقص تلاش خواهیم کرد. در زمینه توپ با چند برند معتبر مذاکراتی انجام شده و مزایده‌ای هم برگزار کرده‌ایم تا بهترین توپ را در لیگ برتر آینده استفاده کنیم.

وی در مورد اعتراض مربیان به آغاز لیگ در ۳۰ تیرماه، گفت: تقویمی که ارائه‌شده تقویم پیشنهادی بوده و ما نظرات مربیان را استفاده خواهیم کرد و نظرات و پیشنهادات آنها لحاظ خواهد شد. البته توجه داشته باشید که سال آینده جام جهانی برگزار می‌شود و به همین دلیل برخی لیگ‌ها زودتر برگزار شده‌اند. مثلاً بوندس لیگا ۱۴ روز، ایتالیا ۱۱ روز و لیگ اسپانیا ۱۵ روز زودتر از موعد مقرر آغاز شده‌اند. تیم ملی در جام جهانی حضور دارد و به دلیل اینکه انتهای لیگ فشرده می‌شد ما تصمیم گرفتیم یک هفته زودتر لیگ را برگزار کنیم با این حال نظرات مربیان را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برگزاری سوپرجام گفت: سوپر جام را بین دو تیم پرسپولیس و نفت یک هفته قبل از شروع مسابقات برگزار می‌کنیم.

فتاحی ادامه داد: از مربیانی که به این جلسه آمدند تشکر می‌کنم و مربیانی که به این نشست نیامدند حقی داشتند که از آن استفاده نکردند. این جلسه آسیب‌شناسی فصل گذشته و هم‌اندیشی برای فصل آینده بود و دوستانی که نیامدند کم‌لطفی کردند ما حتی با باشگاه‌های آنها هماهنگ کرده بودیم. حتی کلاس مربیگری را هم از ساعت ۷ به ۵ آوردیم تا این عزیزان از ساعت ۶ تا ۸ در جلسه هم‌اندیشی مربیان شرکت کنند. اگر می‌آمدند می‌توانستیم نظرات آنها را هم بشنویم.

وی در مورد زمان قرعه‌کشی فصل آینده گفت: قرعه‌کشی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و باید با تلویزیون و اسپانسر هماهنگی‌های لازم را انجام بدهیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه فصل آینده بین کی‌روش و مربیان باشگاهی مشکلی پیش می‌آید یا نه، اظهار داشت: فصل گذشته هم برنامه پیشنهادی که به باشگاه‌ها دادیم، اجرا شد. ۱۳ باشگاه هم آن برنامه را تأیید کردند. کی‌روش هم همکاری بسیار خوبی با ما دارد. فصل آینده هم تعطیلات لیگ نسبت به فصل گذشته کمتر می‌شود اما باید خودمان را با رقبای آسیایی مثل قطر و کره جنوبی مقایسه کنیم، نه کشورهای اروپایی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)