مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که پژمان منتظری در حال انجام کارهایش است که به استقلال بیاید.
رضا افتخاری درباره دیدار برگشت استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: با علیرضا منصوریان صحبت کردم و گفت که امید ابراهیمی و وریا غفوری به بازی می‌رسند و جای نگرانی وجود ندارد. مشکل اصلی نبود فرشید اسماعیلی محروم است. قرار شده که روزبه چشمی هم همراه تیم به امارات بیاید.

وی در مورد جذب پژمان منتظری گفت: شفاف می‌گوییم که این بازیکن را می‌خواهیم. او کارهایش را انجام داده تا به استقلال بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه اگر منتظری به تیم بازگردد بحث بازوبند کاپیتانی در استقلال مشکل‌ساز خواهد شد، تصریح کرد: مشکلی نیست و بازیکنان با هم کنار می‌آیند. نهایت می‌توانند بازوبند را نوبتی بین خودشان تقسیم کنند.

افتخاری در واکنش به جوسازی مدیر باشگاه العین در رابطه با جو ورزشگاه آزادی گفت: نماینده AFC‌تمجید کرد و تماشاگران هم رعایت همه را کرده بودند. مشکل خاصی بوجود نیامد، از طرفی، فکر کنم این صحبت‌ها از طرف مدیر العین باشد، چون او در بازی رفت کنار من نشسته بود و ابراز رضایت کرد. امیدوارم بازی برگشت هم به سود استقلال تمام شود.

وی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما مشخص کرده‌ایم که چه کسانی را می‌خواهیم، اما مذاکرات آغاز نشده و به پس از پایان بازی با العین موکول کرده‌ایم. منصوریان لیست اولیه را به من داد، اما گفت که صبر کنم و شاید پس از بازی با العین تغییراتی بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیست خروجی منصوریان گفت: این لیست بستگی به منصوریان دارد، اما خروجی‌های ما کم خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)