پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس دیدار برگشت با تیم لخویای قطر را سخت توصیف کرد.
برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (جمعه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به تیم خودم کاملاً اعتماد دارم، اما می‌دانم که بازی برگشت با لخویا راحت نخواهد بود. آنها تیم منسجمی هستند، اما می‌خواهیم با وجود گرمی هوا تیجه بگیریم.

وی افزود: من قبول دارم که یک نیمه دیگر از بازی ما مقابل لخویا باقی مانده است و شاید به خاطر میزبانی، شانس آنها نسبت به ما بیشتر باشد، اما بازیکنان من هم کاملاً آماده هستند تا خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند. همان‌طور که گفتم آنها یک امتیاز از ما بالاتر هستند، اما می‌تواند کار برایشان مشکل‌ شود. ما برای اینکه گل بزنیم به قطر می‌رویم. کار برای هر دو تیم هم سخت خواهد بود.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به بازگشت العربی، بازیم تیم لخویا در دیدار برگشت، خاطرنشان کرد: من شناخت خوبی از او دارم. زمانی که در عربستان بودم هم بالعربی را می‌شناختم. او بازیکن خیلی خوبی است و آقای گل قطر به حساب می‌آید. قطعا لخویا با حضور او نسبت به بازی رفت، خطرناک‌تر خواهد شد. او بازیکن خیلی مهمی است و در ۱۸ قدم هم خیلی خوب خودش را پیدا می‌کند. نمی‌دانم که  در دیدار مقابل ما حضور خواهد داشت یا خیر. آنالیز نشان داد که ما در همه زمینه‌ها از لخویا بهتر هستیم. این موضوعی است که به من دلگرمی می‌دهد و من را خوش‌بین نگه می‌دارد.

برانکو زمانی که از برگزاری دیدار سوپر جام بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران مطلع شد، ابتدا زمان برگزاری بازی را پرسید و سپس گفت: با خوشحالی منتظر آن بازی می‌مانیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا لیست خود را برای فصل آینده به مدیران باشگاه پرسپولیس داده‌اید یا خیر، گفت: بله، من لیست خودم را به آنها دادم و ۱۰۰ درصد هم با مدیران باشگاه در تماس خواهم بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاری که از او پرسید چه بازیکنی در لیست شما برای سال آینده قرار دارند، تصریح کرد: اسم که زیاد داریم، اما قبل از همه می‌خواهیم تغییراتی در خط دفاعی به وجود بیاوریم. در همه خطوط هم حداقل یک تغییر خواهیم داشت.

برانکو با اشاره به تصویری که ایگور پراهیچ با لباس پرسپولیس از خودش در فضای مجازی منتشر کرد، یادآور شد: او بازیکن جالبی است. همان‌طور که گفتم اسامی زیاد است، اما باید ببینیم که چه‌مقدار از آنها عملی خواهند شد.

وی با بیان اینکه با مودریچ، بازیکن تیم رئال مادرید و مانژوکیچ، بازیکن تیم یونتوس در ارتباط است، عنوان کرد: من ارتباط خوبی با این دو بازیکن دارم و هنوز هم با آنها در تماس هستم. هم با قهرمانی یونتوس و هم با قهرمانی رئال مادرید، احساس خوبی دارم. من نمی‌گویم که چه تیمی برنده خواهد شد، اما شانس قهرمانی یونتوس را بیشتر از رئال مادرید می‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)