پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار رفت مشکل پرسپولیس در آرایش تیمی بود. برانکو در دیدارهای حساس ترکیب تیم را خوب نمی‌چیند.

محمود کلهر در مورد دیدار برگشت پرسپولیس مقابل لخویا قطر، عنوان کرد‌: بازی سختی در پیش است، لخویا در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد. مشکل پرسپولیس در آرایش تیمی است، برانکو در بازی حساس تیم را به خوبی ارنج نمی‌کند. به نظر من علی علیپور می‌توانست در بازی رفت از ابتدا بازی کند. هر وقت علیپور بازی کرده مهدی طارمی صاحب موقعیت‌های بسیار زیادی شده است. قدرت سرزنی، دوندگی و … علیپور باعث می‌شود فضا برای طارمی باز شود. برانکو می‌توانست با توجه به غیبت کمال کامیابی‌نیا وحید امیری را کمی عقبتر می‌آورد تا قدرت تهاجمی تیم بیشتر می‌شد. پرسپولیس طراوت همیشگی را مقابل لخویا  نداشت. البته حریف هم تیم را به خوبی آنالیز کرده بود. برانکو باید در بازی برگشت تیم را با آرایش بهتری به زمین بفرستد. اگر پرسپولیس از جلو پرس کند خط دفاعی لخویا شکننده نشان داده است.

وی در مورد اینکه آیا شکست لخویا در قطر امری شدنی است، تصریح کرد: صد در صد این مسئله امکان پذیر است. پرسپولیس همیشه در خانه حریفان بازی خوبی ارائه کرده است.  نتیجه بازی رفت به نحوی است که لخویا برای صعود نیاز به گلزنی دارد. پرسپولیس باید از بازیکنانی در این مسابقه استفاده کند  که سرعت بالایی داشته با شند. حضور مهدی طارمی و علی علیپور با توجه به دوندگی بالا و قدرت دریبلینگ می‌تواند به تیم کمک کند. در هنگام حملات لخویا اگر پرسپولیس انتقال توپ از دفاع به حمله را خوبی انجام دهد می‌تواند برای حریف خود دردسر ساز شود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: لخویا خط هافبک بسیار قوی دارد. بازیکن کره‌ای این تیم عملکرد خوبی دارد. در نبود کامیابی‌نیا بازیکنان دیگر باید تلاش بیشتری کنند. امیری با توجه به تجربه بالا و اینکه قبلا در این پست بازی کرده می‌تواند نقش موثری داشته باشد. در جناحین پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تیم می‌تواند از نفوذ‌های بازیکنی مثل صادق محرمی بهره ببرد تا با ایجاد موقعیت‌های متعدد مقابل الهلال عربستان به گل برسد.

وی در مورد وضعیت مجید نائینی،‌ خاطرنشان کرد: انسان بسیار خوبی بود. در سال ۸۵ با ما همکار بود و هدایت تیم‌ امیدهای پرسپولیس را بر عهده داشت. او انسان با معرفتی بود و فوق العاده به کار در تیم‌های پایه علاقه داشت و توانست بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کند. درگذشت نائینی را خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. باید از چنین افرادی که به کار در رده پایه علاقمند هستند بیشتر استفاده کنیم. او جزو نفرات بسیار خوب و کاربلد بود. نائینی همکار و دوستی بسیار خوب بود. نائینی برخی بازیکنان که از لحاظ مالی مشکل داشتند را به منزل می‌برد و به آنها جا و غذا می‌داد و به پیشرفتشان کمک می‌کرد. در گذشت او بسیار ناراحت کننده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)