پرسپولیس نیوز :سرپرست باشگاه پرسپولیس که چندی پیش استعفایش را به وزیر ورزش داده بود با دخالت یکی از معاونان وزارت همچنان روی مواضع خود ایستاده و حاضر نیست به کارش ادامه دهد.

چند روز پیش بود که سایت وزارت ورزش و جوانان در خبری که روی خروجی خود منتشر کرد از حمایت مسعود سلطانی فر از علی اکبرطاهری خبر داد و اعلام کرد که وی در پرسپولیس ماندنی است.

این درحالی بود که پیش از این علی اکبرطاهری به خاطر برخی مسائل استعفایش را به وزیر ورزش ارائه کرده و حتی چند روز در باشگاه نیز حضور پیدا نکرد. با این حال طاهری روز سه شنبه به اردوی پرسپولیس در قطر ملحق شدند تا سرخپوشان را در بازی حساس برابر لخویا همراهی کند.

هرچند وزارت ورزش اعلام کرده که طاهری در پرسپولیس خواهد ماند اما اختلافی که بین یکی از معاونان وزیر ورزش با سرپرست پرسپولیس وجود دارد کار را به جاهای باریک کشانده و طاهری اصرار دارد که با شرایط فعلی در این باشگاه نخواهند ماند.

موضوع اختلاف بین طرفین هم به تمدید قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپولیس برمی گردد که یکی از معاونان وزیر اصرار دارد با اسپانسر فعلی تمدید قرارداد شود اما طاهری نمی خواهد با این روند به کارش ادامه دهد و می خواهد شرایط را تغییر دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرده اگر بخواهد این فشارها روی وی وجود داشته باشد حاضر به ادامه کار در پرسپولیس نیست. این درحالی است که برخی قصد دارند کناره گیری طاهری را به مسائل سیاسی و حمایت نکردن از دولت در انتخابات ربط دهند.

با این حال هنوز مشخص نیست وزارت ورزش اجازه فعالیت مستقل به طاهری را خواهد داد یا اینکه از حالا به فکر جانشین وی برای فصل آینده است. البته وزارت ورزش تاکید کرده که بزودی ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس را معرفی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)