پرسپولیس نیوز : پس از پایان مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی در منطقه شرق آسیا و مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده در این منطقه محاسبات کارشناسی سرمربی استقلال اشتباه از آب در آمد.
شب گذشته (سه‌شنبه) با پایان مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهره ۴ تیم صعود کننده به مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی این مسابقات در منطقه شرق آسیا مشخص شد. چهار تیم العین امارات، الاهلی عربستان، پرسپولیس و الهلال عربستان پس از حذف استقلال، الاهلی امارات، لخویا قطر و استقلال خوزستان حالا منتظر قرعه‌کشی این مسابقات در تاریخ ۱۶ خردادماه هستند تا تلاش خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی آغاز کنند.

پس از پایان سوت بازی‌های شب گذشته اما نکته که جالب توجه بود پیش‌بینی درست بسیاری از افراد، رسانه‌ها و کارشناسان بعد از مشخص شدن قرعه‌کشی مقدماتی این رقابت‌ها بود. این عده اعتقاد داشتند گروه‌های C با حضور العین امارات، الاهلی عربستان، ذوب‌آهن و بنیاد کار ازبکستان و همچنین گروه D با حضور پرسپولیس، الهلال عربستان، الریان قطر و الوحده امارات سخت‌ترین گروه این مسابقات (گروه مرگ) هستند اما علیرضا منصوریان سرمربی استقلال برخلاف این اعتقاد معتقد بود گروه تیمش سخت‌ترین گروه مسابقات است. منصوریان چند بار بر این موضوع تاکید کرد.

حالا با پایان مرحله یک‌هشتم نهایی و صعود العین امارات و الاهلی عربستان از گروه C و پرسپولیس و الهلال عربستان از گروه D مشخص شد سرمربی استقلال در محاسبات کارشناسی خود دچار اشتباه شده و پیش‌بینی کارشناسان درست بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)