پرسپولیس نیوز :پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو گفت پرسپولیس یا جای من است یا جای رضائیان و حالا او به هر تیمی بخواهد می‌تواند برود اما از روزی که از پرسپولیس رفت یک بار هم با من تماس نگرفت.
علی پروین در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، فصل نقل و انتقالات و شایعه استقلالی شدن رامین رضائیان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم:

در همین ابتدای مصاحبه یک شایعه را از شما می‌پرسیم و پاسخ آن با شماست که یا آن را تائید و یا تکذیب کنید. شنیده می‌شود چند روز پیش که شما به باشگاه پرسپولیس رفتید در صحبت‌هایی که با طاهری سرپرست باشگاه داشتید خواستار این شدید که در صورت تمایل مهدی طارمی به جدایی از پرسپولیس باشگاه با این موضوع مخالفت نکند. آیا این مسئله را تائید می‌کنید؟

نه این موضوع را تائید نمی‌کنم. من چه کار دارم که کسی بخواهد برود یا بماند. آن روز به طاهری زنگ زدم تا حالش را بپرسم اما دیدم حال او خوب نیست. به او گفتم ۳۰ دقیقه دیگر به باشگاه می‌آیم تا با هم صحبت کنیم. طاهری از بی‌پولی ها ناراحت بود و من هم غصه‌دار شدم. خبرنگاران هم جلوی در بودند و به آنها گفتم که باشگاهی مثل پرسپولیس نباید اینچنین مشکل داشته باشد. پرسپولیس الان مثل یک تیم ملی است و باید به آن به چشم تیم ملی نگاه کرد. من از رئیس‌جمهور و مسئولانی که در این زمینه دست اندرکار هستند خواستم تا به پرسپولیس کمک شود چرا که این تیم در بازی‌های آسیایی در حکم تیم ملی است.

 اتفاقا امروز رسانه‌های عربستانی هم نسبت به این موضوع شیطنت کردند و عنوان داشتند شما خواستار ۵۰ میلیون دلار کمک به پرسپولیس شدید.

من اینطور نگفتم. حرف من این بود که به همه باشگاه‌ها کمک شود نه پرسپولیس. من از رئیس‌جمهور خواستم تا ۵۰۰ میلیارد بودجه به همه باشگاه‌ها بدهند چرا که می‌بینید همه باشگاه‌ها بدهکار و گرفتار هستند. باید یک فکر اساسی در این باره کرد. اینطور که نمی‌شود تیم‌داری کرد. الان می‌بینیم که همه باشگاه‌ها گرفتار هستند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال مهمترین تیم‌های ما هستند و فوتبال روی اسم آنها می‌چرخد. نباید دیگر این دو تیم این همه مشکل داشته باشند. همین حالا پرسپولیس در حال جذب بازیکن است و با این همه هزینه‌های کوچک و بزرگ قطعا ۵۰ میلیارد تومان پرسپولیس امسال پول لازم دارد. حرف من این بود که تیم اول مملکت باید حمایت شود چرا که پرسپولیس اگر الاهلی عربستان را ببرد شانس زیادی دارد که بتواند حتی به فینال آسیا هم برود. طاهری به من گفت که می‌خواهد پرسپولیس را به اوکراین ببرد اما همین مسئله در حدود ۴۰۰-۵۰۰ میلیون پول لازم دارد.

 این روزها صحبت از این شده که شاید رامین رضائیان به استقلال برود. نظر شما در این خصوص چیست؟

اگر به استقلال برود خوشحال می‌شوم! روزی که من رفتم تا میانجیگری کنم برانکو گفت که پرسپولیس یا جای من است یا جای رضائیان ومن هم دیدم تیم در شرایطی نیست که بخواهد دچار حاشیه شود. او به من گفت می‌خواهم به اروپا بروم و راست و دروغ آن گردن خودش. به هر حال رضائیان بازیکن آزاد است و هر کجا که می‌خواهد برود می‌تواند برود و به ما هم مربوط نیست. این مسائل دست خودش است اما به هر حال او روزی که از پرسپولیس رفت حتی یک تماس نگرفت تا حالم را بپرسد. همیشه گفتم استقلال تیم دوم من است و اگر به این تیم برود، خوشحال می‌شوم. البته امسال با حضور آقایان درویش و دایی در سایپا این تیم، تیم دیگر من هم شده و حالا باید حرص و جوش آنها را هم بخورم! البته به نظرم دایی با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند امسال با سایپا نتیجه بگیرد.

شما جزو اولین کسانی بودید که پیش‌بینی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را انجام دادید. فکر می‌کنید این تیم در آسیا چه رتبه‌ای می‌تواند به دست بیاورد؟

هفته چهارم لیگ بود که در مصاحبه‌ای گفتم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و دیدید که این اتفاق هم افتاد. الان هم تیم شرایط بسیار خوبی دارد و به نظرم می‌تواند به فینال آسیا هم برود. پیش‌بینی من این است که اگر پرسپولیس به فینال آسیا برود با توجه به اینکه یک بازی میزبان خواهیم بود شاگردان برانکو می‌توانند قهرمان آسیا شوند. البته به شرطی که کمک‌های مالی خوبی به این باشگاه انجام شود. باید ریاست محترم جمهوری، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همه ارگان‌های مرتبط در این زمینه به پرسپولیس کمک کنند. البته همانطور که گفتم باید به همه باشگاه‌ها کمک شود. همین حالا باشگاهی مثل نفت که قهرمان جام حذفی شده روی هواست و نه مربی دارد و نه مسئولش مشخص است. در لیگ یک هم تیم‌ها از بی‌پولی می‌نالند و بهتر است که رئیس‌جمهور یک نفر را مامور کند تا به وضع باشگاه‌ها سر و سامان بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)