پرسپولیس نیوز :با روشن شدن وضعیت پرونده‌های نامشخص خارجی ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط استقلال و پرسپولیس برطرف شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به خاطر تعدد شکایات بازیکنان و مربیان خارجی و همچنین وجود پرونده‌های بیشمار در کمیته تعیین حقیقت فیفا با مشکلاتی مواجه بودند که از جمله آنها می‌توان به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل زمستانی استقلال اشاره کرد.

بر همین اساس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران پس از ایجاد رسمی طی چند ماه گذشته تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کرد که از جمله آنها این تصمیم بود که تا مشخص نشدن وضعیت پرونده‌های طلبکاران خارجی از تیم‌های لیگ برتری و حتی زیرگروه، این تیم‌ها نمی‌توانند بازیکن یا مربی خارجی جذب کنند که البته در رأس آنها تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار داشتند.

این در حالی است که حتی پرسپولیس پیش‌دستی کرده و با گادوین منشاء نیز قرارداد امضاء کرده بود بدون آنکه وضعیت خود را مشخص کند.

روزبه وثوق احمدی در این خصوص به فارس گفت: با رفع ایرادات و با روشن شدن وضعیت پرونده‌های نامشخص طلبکاران خارجی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشکل ممنوعیت این دو تیم با بازیکنان خارجی برطرف شد  و این دو باشگاه پر طرفدار پایتخت بعد از اینکه مستندات خود را امروز به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آوردند، از نظر این کمیته دیگر مشکلی برای ثبت قرارداد با بازیکنان خارجی نخواهند داشت.

وی در مورد اینکه این مستندات چه چیزهایی بود، گفت: یا توافق نامه با افراد خارجی که به واسطه آنها از سوی فیفا محکوم شده بودند و یا رسیدهای مالی پرداختی‌های خود را برای کمیته تعیین وضعیت آورده بودند که مشخص شد دیگر مشکلی ندارند.

وثوق احمدی گفت: مشکل دو تیم حل شده اما بدهی‌های داخلی آنها دیگر مربوط می‌شود به سازمان لیگ و کمیته انضباطی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)