پرسپولیس نیوز :مدیر برنامه‌های کمال کامیابی‌نیا می‌گوید این بازیکن ظرف روزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

سعید رجبی درباره آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) به محل باشگاه پرسپولیس رفتیم و جلسه خوبی را با مدیران این باشگاه برگزار کردیم و بر سر مواردی به جمع‌بندی هم رسیدیم اما بر سر برخی از صحبت‌های‌مان به توافق نرسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف کامیابی‌نیا با باشگاه پرسپولیس بر سر مسائل مالی است؟ گفت‌: خیر. اختلافی بر سر مسائل مالی نداشتیم. خوشحالیم که آقای طاهری و همین طور آقای ترکاشوند درک خوبی از مسائل دارند و بازیکنان هم آنان را قبول دارند اما آن‌ها به منافع باشگاه خود فکر می‌کنند. کمال کامیابی‌نیا می‌خواهد که شرایط خوبی در باشگاه داشته باشد.

حمیدرضا رجبی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد کمال کامیابی‌نیا با تیم پرسپولیس و اینکه عنوان شده او ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر درخواست کرده گفت: چنین چیزی صحت ندارد که کامیابی‌نیا ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر از باشگاه درخواست کرده باشد. به هر حال با توجه به اینکه او قراردادی با این تیم ندارد خواستار شرایط بهتری شده و البته باید بگویم دیروز به نتایج خوبی هم رسیدیم اما جمع بندی نهایی به دست نیامد.

وی ادامه داد: تا چند روز آینده در این خصوص همه چیز مشخص خواهد شد. ما طی چند روز آینده جلساتی با باشگاه خواهیم داشت و در نهایت همه چیز مشخص خواهد شد.

مدیربرنامه‌های کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد این بازیکن در پرسپولیس بماند افزود: احتمال ماندن کمال در پرسپولیس بالاست. او این تیم را دوست دارد و قهرمان ایران هم شده است.کمال پیشنهاد خارجی دارد و حتی برخی از تیم‌های داخلی مبالغ بسیار بالایی به او پیشنهاد کرده‌اند اما کمال دوست دارد بماند. مطمئنا در این چند روز همه چیز مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)