بازیکن تیم صبای قم علی رغم داشتن یک سال قراردا با این تیم با سه تیم دیگر به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

 عجیب‌ترین اتفاق این فصل فوتبال ایران را میلاد ابطحی رقم زد. بازیکنی که اگر چه یک فصل دیگر از قراردادش با صبا باقی مانده اما با سه باشگاه دیگر هم قرارداد امضا کرده است.

او بدون توجه به قراردادش با صبا، باب مذاکره را با یکی از تیم‌های لیگ یکی باز کرد و پس از توافق، با این تیم قرارداد بست. هنوز چند روز از امضای این قرارداد نگذشته بود که تماس مدیران یک باشگاه دیگر که پیشنهاد مالی بهتری هم ارائه کرده بود، ابطحی را به این باشگاه کشاند و او قرارداد دیگری را هم امضا کرد.

جالب اینکه به هر دو تیم هم قول داد که با شروع تمرین‌های پیش از فصل، آنها را همراهی خواهد کرد. با گذشت چند روز از آغاز تمرینات این دو تیم اما خبری از ابطحی نشد تا اینکه عکس‌های این بازیکن در تمرین یکی دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ یک منتشر و مشخص شد که او با باشگاه سومی هم قرارداد بسته است. میلاد ابطحی در حالی که با صبا قرارداد داشت، با گل‌گهر، نساجی و خونه به خونه هم قرارداد بست تا اتفاقی نادر را در فوتبال ایران رقم بزند.

حالا باید ببینیم برای میلاد ابطحی که او هم قراردادش با صبا را نادیده گرفته و همزمان با سه باشگاه قرارداد بسته است، چه حکمی می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)