پیشکسوت استقلال به مانند دیگر پیشکسوتان و علاقه‌مندان این تیم از وزیر ورزش و جوانان این سؤال را پرسید که چرا اعضای هیئت مدیره باشگاه محبوبش انتخاب نمی‌شوند؟

علی جباری  درباره اینکه استقلال تا چه حد مدعی قهرمانی فصل آینده لیگ برتر خواهد بود، اظهار داشت: استقلال بازیکنانی چون رابسون جان‌واریو و کاوه رضایی را از دست داده است. اگر مهره‌های جذب شده بتوانند داخل زمین جواب دهند، می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود.

وی در ادامه افزود: من موافق خریدهای کلان باشگاه نیستم، اما اصل قضیه این بود که ابتدا هیئت مدیره باشگاه تشکیل می‌شد و سپس اقدام به خرید بازیکن می‌کردند. فردا روزی هیئت مدیره مخالف قراردادها باشد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ وزیر ورزش و جوانان باید هیئت مدیره استقلال را انتخاب می‌کرد، نه اینکه خریدها انجام شوند و سپس وضعیت هیئت مدیره را مشخص کنند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: آقای وزیر ورزش باید بگوید که چرا هیئت مدیره استقلال تعیین نمی‌شود؟ همه جا اول هیئت مدیره انتخاب می‌شود، سپس مدیرعامل و پس از آن کارها را انجام می‌دهند، اما اینجا برعکس است و کار از پایین به بالا انجام می‌شود. فردا روزی بازیکنان جذب شده، نتوانند بازدهی داشته باشند، هواداران از هیئت مدیره انتقاد می‌کنند. وزیر ورزش باید زودتر هیئت مدیره را انتخاب می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)