مرهداد میناوند توضیحاتی درباره فصل نقل و انتقالات و وضعیت پرسپولیس در صفحه خود ارائه کرد.

پیشکسوت پرسپولیس شب گذشته  نوشت: همیشه پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای هوادارانی که اخبار تیم محبوب خود را لحظه به لحظه رصد می کنند و نگران آینده آن هستند، پر از استرس و دلواپسی است. شایعه های مختلف و برخی شیطنت ها در فضای مجازی هم بر این مسئله دامن می زند.
بنده ضمن اینکه نگرانی شما را کاملا درک می کنم اما معتقدم باید به آقایان طاهری،ترکاشوند و برانکو اعتماد کنیم، ما خاطره خوبی از این اعتماد داریم که نتیجه آن قهرمانی لیگ و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیاست. مهم ترین نگرانی ما حفظ اسکلت اصلی تیم و البته رفع کاستی ها در بعضی خطوط بود که به خوبی انجام شد، واقعا ما به اندازه تیم های دیگر نیازی به خرید تعداد زیادی بازیکن نداشتیم و مطمئنم شما هم با من هم عقیده هستید.
قطعا بهتر بود که ما و تیم رقیب یک اسپانسر مشترک نداشتیم تا این مقدار از حواشی به وجود نمی آمد و کاش این بستر فراهم بود تا شرکت های معتبر برای اسپانسرینگ پیش قدم می شدند. بنده ضمن احترام فراوان به وزیر محترم ورزش، از ایشان خواهش می کنم به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس، نگاه ویژه ای به این تیم که نماینده شایسته ایران در آسیاست داشته باشند.به هر حال پرسپولیس آبروی ایران در قاره کهن است و باید به تنهایی از اعتبار فوتبال کشور دفاع کند، تیم ما با بازی های خوب خود موجی از شادی را به قلب مردم مملکت هدیه داد و بر خلاف تیم دوم پایتخت موجب سرافکندگی و جریحه دار شدن غرور ملی نشد و حالا ما پرسپولیسی ها نگاه ویژه مسئولین و وزیر محترم ورزش دولت تدبیر و امید را می خواهیم تا شرایط لازم برای قهرمانی سرخپوشان را در آسیا فراهم کنند.
در پایان از تمام شما می خواهم نسبت به نوشته های خود در فضای مجازی دقت زیادی داشته باشید و با موج شایعه ها همراه نشوید که این اتفاق به ضرر پرسپولیس بزرگ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)