پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای اینکه اقتدار خود در رقابت‌های داخلی را حفظ کند و توان رقابت با حریفان متمول آسیایی را داشته باشد، به مشارکت بیشتر هواداران از طریق سامانه‌های۳۰۹۰، *۷۳۰# و انجام امور مالی و بیمه‌ای از طریق موسسه اعتباری کوثر و بیمه ایران نیاز دارد.

علی اکبر طاهری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: ابتدا باید عرض سلام داشته باشم خدمت هوادارانی که نه فقط در این دوره بلکه در تمام ادوار، سرمایه باشگاه بوده‌اند. به خود می‌بالیم که چنین هوادارانی داریم و با کمک آنها مشکلات را پشت سر می‌گذاریم. البته با توجه به درگیری‌هایی که برای باشگاه و امور تیم داریم کمتر فرصت دست می‌دهد که با هواداران مستقیم صحبت کنیم، اما مواردی پیش آمده که نیاز بود آنها را با هواداران در میان بگذاریم.

وی ادامه داد: اخیرا اخبار نادرستی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود که هدف از آنها دلسرد کردن هواداران از مشارکت در فعالیت‌های درآمدزای باشگاه است. این مطالب ظاهر حمایت از پرسپولیس به خود می‌گیرد ولی علیه این باشگاه عمل می‌کند که از آن جمله باید به تلقین این باور غلط اشاره کرد که درآمد ناشی از مشارکت شما به باشگاه‌های دیگر می‌رسد که به کلی نادرست است. من تاکید می‌کنم تمام نفراتی که با کد ۶ در سامانه ۳۰۹۰ عضو می‌شوند در شبکه همراه اول در زیر مجموعه پرسپولیس قرار گرفته و ثبت می‌شوند که طبق آمار اعلام شده در حال حاضر کمی بیش از ۵۰۰ هزار عضو داریم که در ادامه توضیح می‌دهم که چرا همه این موارد روزانه در شار ژمالی باشگاه حضور ندارند. بعد از عضویت، اطلاعات برای پردازش به شرکت پشتیبانی کننده ارسال می‌شود. نکته این است که طبق قوانین از محل هر مشارکت تنها در صورتی روزانه ۲۰۰ تومان به نام پرسپولیس شارژ می‌شود که پیامک آن روز برای فرد ارسال شده و توسط او دریافت شود که در موارد متعددی به خاطر فقدان اعتبار سیم کارت اعتباری یا نرسیدن پیامک این امر حاصل نشده و در آمد پیش بینی شده حاصل نمی‌شود که عواید آن به باشگاه برسد.

کمپین ۶ میلیون نفری هواداران

طاهری خاطر نشان کرد: بعد از طی مراحل بالا حتی یک ریال از درآمد حاصله که جزو سرفصل کد ۶ و پرسپولیس می‌شود و آمار دقیق آن برای ما قابل احراز است و گزارش مستند می‌شود به هیچ باشگاه و تیم دیگری اختصاص پیدا نخواهد کرد و بعد از واریز به حساب اسپانسر سهم باشگاه پرداخت می‌شود. البته ما موارد و طرح‌های مختلفی برای درآمدزایی داریم و طبعا گاهی اختلاف نظر در شیوه کار هم پیش می‌آید که بعضی آن را بزرگنمایی می‌کنند. ما مدام در حال فکر روی مسایل هستیم. سهم باشگاه به باشگاه می‌آید و این مطالبی که برای خشکاندن این نهال در حال رشد در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود محلی از اعراب ندارد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال راه افتادن کمپین ۶ میلیون عضو پرسپولیسی در این سامانه هستیم که امیدواریم توسط خود هواداران به راه بیفتد. ۶ میلیون عضو ثابت که باشگاه پرسپولیس را از جهت مالی بی نیاز کند. برای حل مشکلات تکنیکی هم صحبت‌های زیادی با مسوولان امر از جمله شرکت همراه اول داشته‌ایم که همین جا کمال تشکر را از همکاری آنها داریم. انشاا… این خانواده ۶ میلیون نفری شکل بگیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما در شروع فصل جدید فوتبال با حساس‌ترین مقطع  و بخش سنگینی از کار روبرو می‌شویم که همانا حضور برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا است. آنها به شدت در حال تقویت خود هستند و کمک‌های مختلفی هم دریافت می‌کنند. به عنوان مثال در همکاری فدراسیون فوتبال عربستان با آنها، می‌توانند ۶ بازیکن خارجی بگیرند در حالیکه ما نمی‌توانیم از چنین امکاناتی بهره‌مند شویم. در این شرایط ما امیدوار به حمایت هوادارانمان هستیم. همچنین امیدواریم حداقل درآمد خوبی از محل انجام بازی‌هایمان داشته باشیم. چنانکه اعلام شده است در فصل گذشته نزدیک به ۹۰۰ هزار تماشاگر داشته‌ایم. تبلیغات محیطی و مسایلی از این دست هم وجود دارد.

هواداران هم می‌توانند از طریق *۷۳۰# حمایت و کمک مالی مستقیم خود را به تیم محبوبشان برسانند. در این بخش هم خاطر هواداران آسوده باشد که هر کمکی متعلق به پرسپولیس فقط در اختیار خود پرسپولیس قرار می‌گیرد و نه دیگر باشگاه‌ها. این قاعده در موارد دیگری هم که در ادامه می‌آید جاری و ساری است.

انجام امور روزمره با کوثر و بیمه ایران

طاهری گفت: هواداران برای اینکه به باشگاه کمک کنند راه‌های دیگری هم دارند که هیچ هزینه‌ای برای آنها ندارد. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نفر نسبت به دریافت کارت بانکی و هواداری پرسپولیس از موسسه اعتباری کوثر اقدام کرده‌اند که ما امیدواریم روزی به حداقل ۶ میلیون نفر برسد. تمام عملیات‌های بانکی که دارندگان این کارت انجام می‌دهند برای باشگاه پرسپولیس ایجاد درآمد می‌کند بدون آنکه متحمل هزینه شوند. هر قدر تعداد دارندگان این کارت بیشتر شود و عملیات‌های بیشتری انجام شود سهم پرسپولیس از عواید آن افزایش می‌یابد. موسسه اعتباری کوثر هم به طور هفتگی به ما گزارش عملکرد می‌دهد.

این موسسه سال گذشته عدد  خوبی را در اختیار ما گذاشت که ناشی از تبلیغات روی پیراهن بود ولی بخش مهمی از درآمد ما از این همکاری نیز بستگی به این دارد که هواداران پرسپولیس فعالیت و گردش مالی خود را تحت عنوان پرسپولیس و کارت هواداری به این موسسه منتقل کنند.

وی اظهار داشت: فعالیت بعدی ما به حوزه بیمه مربوط می‌شود. همه ما از خودرو و حرفه و صنعت گرفته تا سایر مسایل مانند پوشش بیمه‌ای اعضای خانواده به بیمه‌ها مراجعه می‌کنیم. حالا اگر هواداران پرسپولیس همین نیاز خود را از طریق بیمه ایران و تحت عنوان هوادار پرسپولیس انجام دهند بدون آنکه هزینه‌ای اضافی متحمل شوند باشگاه را در عواید حاصله سهیم می‌کنند. به هر حال ما هر روز روی این مسایل فکر می‌کنیم ولی در نهایت توفیق باشگاه و تیم پرسپولیس چه در این فعالیت‌ها و چه در زمین فوتبال وابسته به سطح مشارکت هواداران است. هوادارانی که همواره با پشتیبانی خود پرسپولیس را از موانع سخت ودشوار گذرانده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)