پرسپولیس نیوز :مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و نمایندگان و سرپرستان ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات برگزار شد.

هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از اوایل مردادماه آغاز شود و اکثر تیم ها در اردوهای بدنسازی داخل و خارج از کشور حضور دارند تا با بهترین شرایط گام در این مسابقات بگذارند.

مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ برتر، نمایندگان و سرپرستان تیم ها و برخی اهالی فوتبال در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

گزارش کامل و زنده این مراسم را در زیر می خوانید:

تاج درخواست خبرنگاران رد کرد
دقایقی قبل از شر وع مراسم مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت وارد سالن محل اجرای مراسم قرعه کشی شد. رئیس فدراسیون فوتبال دعوت رسانه های تصویری را برای انجام مصاحبه نپذیرفت اما ساکت حاضر به پاسخگویی شد و دقایقی با آنها گفتگو کرد.

تاخیر یکساعته شروع مراسم
درحالی که قرار بود مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ آغاز شود به دلیل تاخیر مهمانان و فراهم نشده شرایط این مراسم با یکساعت تاخیر همراه شد. بسیاری از مسئولان تیم ها وارد سالن شده اند.

تیم کامل تراکتور سازی تبریز!
یکی از تیم هایی که با تمام مسئولان خود در مراسم حضور دارد تراکتورسازی تبریز است. مصطفی آجرلو همراه با کاظم محمودی سرپرست این تیم و مدیر اجرایی این باشگاه در سالن محل برگزاری قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر حاضر شدند.

قید بلیت هواپیما را زدند!
در حالیکه قرار بود مراسم راس ساعت ۱۹ برگزار شود اما به دلیل برخی ناهماهنگی ها هنوز آغاز نشده است که ناراحتی اهالی رسانه و برخی مدیران باشگاهها را به همراه داشته است. مسئولان برخی تیم های لیگ برتری تصمیم داشتند امشب به شهرستان های خود بازگردند اما تاخیر به وجود آمده سبب شد آنها قید بلیت های هواپیمای خود را بزنند.

همه بودند جز اسدی
مراسم امشب در حالی برگزار می شود که تمام مسئولان فدراسیون فوتبال بجز علیرضا اسدی دبیرکل سابق فدراسیون حضور دارند. تاج  عدم حضور اسدی در مراسم امشب را مشغله های وی در فدراسیون اعلام کرد. این درحالی است که اسدی از دبیرکلی فدراسیون کنار گذاشته شده است. تاج، ساکت، اصفهانیان، بهروان، فتاحی، بهاروند و چند تن دیگر از جمله حضار مراسم امشب هستند.

رئیس فدراسیون اولین سخنران مراسم
مراسم قرعه کشی با بیش از یکساعت تاخیر و صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال آغاز شد. مهدی تاج اولین سخنران مراسم امشب بود. تاج به تشریح برنامه های فدراسیون در فصل آینده پرداخت. تاج به تشریح کامل شرایط تیم های پایه ملی فوتبال پرداخت. رییس فدراسیون وضعیت تمام تیم های فوتبالی ایران را رو به جلو توصیف کرد و معتقد بود تیم بانوان نیز می تواند تا سی ام جهان بالا بیاید. صحبت های تاج در حالی ادامه دارد که همهمه عجیبی در سالن برگزاری قرعه کشی وجود داست. همهمه ای که نشان از بی حوصلگی حاضران این مراسم داشت.

خبر خوش تاج برای اهالی فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال از توافق این فدراسیون با صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر خبر داد. تاج اعلام کرد این رقم بسیار شگفت انگیز است و می تواند به فوتبال ملی و باشگاهی کمک فراوان کند.

رئیس سازمان لیگ عذرخواهی کرد
حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دومین سخنران مراسم امشب بود. وی به تشریح برنامه های پیش روی هفدهمین دوره لیگ برتر پرداخت. بهاروند اولین کسی بود که بابت تاخیر در آغاز مراسم عذرخواهی کرد.

دبیر کل جدید از ستاد جام جهانی سخن گفت
محمدرضا ساکت از تشکیل ستاد جام جهانی روسیه خبر داد. سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی دقیق و مدون فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی خبر داد. ساکت درباره برنامه ریزی جهت جذب استعداد های فوتبالی در رده های پایه در ۹ ناحیه ازسراسر کشور خبر داد. حدود ۳۹نماینده که استعداد یاب مورد تایید فدراسیون هستند در این زمینه فعالیت می کنند.

دربی تهران ۲۷ یا ۲۸ مهر
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در هفته دهم برگزار خواهد شد. این بازی قرار است روز ۲۷ و یا ۲۸ مهرماه برگزار شود. البته این دیدار در صورتی که پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تغییر خواهد کرد. علی کریمی و علی دایی هم که هدایت نفت تهران و سایپا را برعهده دارد در هفته دوازدهم برابر هم قرار می گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)