پرسپولیس نیوز :باشگاه پرسپولیس نماینده‌ای در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر نداشت تا شائبه تحریم این برنامه توسط این باشگاه مطرح شود.

مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با حضور نمایندگان تیم های مختلف روز گذشته برگزار شد. اکثر تیم ها همچون استقلال تهران، پدیده و گسترش فولاد در اردوهای خارج از کشور به سر می برند اما نماینده خود را به محل برگزاری قرعه کشی فرستاده بودند تا شرایط تیم های خود را در این قرعه کشی بررسی کنند.

با این حال باشگاه پرسپولیس هیچ نماینده ای در این مراسم نداشت. مدیران پرسپولیس حضور در اردوی اوکراین را بهانه ای برای عدم حضور خود در مراسم شب گذشته عنوان کردند. این در حالی است که آنها هم می توانستند همچون رقیب سنتی خود که بهتاش فریبا را به عنوان نماینده باشگاه استقلال تهران در سالن قرعه کشی داشت، نماینده ای به سالن بفرستند تا جای خالی خود را پر کنند. پرسپولیسی ها در حالی در این مراسم حاضر نشدند که مدیرانی همچون طاهری و گرشاسبی در تهران حضور داشتند.

عدم حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس شائباتی را در خصوص تحریم این مراسم به دلیل تن ندادن فدراسیون به برخی از درخواست های باشگاه پرسپولیس مطرح کرده است. باید دید واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه چه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)