مصدومیت هادی محمدی دست سرمربی تراکتورسازی را خالی‌تر از قبل کرده است.

هادی محمدی، مدافع تراکتورسازی در دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل تیم ملی امید کشورمان با مصدومیتی شدید مواجه شد که اجازه ادامه کار به او را نداد و سریعاً از زمین مسابقه خارج شد.

به گفته مسئولان باشگاه تراکتورسازی میزان مصدومیت این بازیکن و مدت دوری او از میادین بستگی به جواب M.R.I او داشت و او حالا هفته های ابتدایی را از دست داده است.

با توجه به جدایی خالد شفیعی از جمع تراکتورسازان و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید، حال با مصدومیت محمدی، این تیم با بحران جدی در خط دفاعی روبرو خواهد شد و همین موضوع حرف و حدیث‌هایی در مورد بازگشت محسن بنگر به ترکیب این تیم مطرح کرده است.

بنگر فصل گذشته و پس از شکست ۳-۰ تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به دلیل درگیری با امیر قلعه‌نویی از این تیم کنار گذاشته شد ولی نامش از فهرست خارج نشد و تا پایان فصل بازیکن تراکتورسازی محسوب می‌شد.

در همین راستا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی در خصوص بازگشت بنگر گفت: از نظر قانونی منعی برای بازگشت بنگر وجود ندارد ولی باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

نکته حائز اهمیت در این میان به مشکل خوردن بنگر با هواداران تراکتورسازی پس از جدایی از این تیم بود.

به نظر می‌رسد این موضوع بزرگترین مانع بازگشت بنگر به تراکتورسازی باشد ولی شاید محدودیت‌های شدید این تیم از نظر بازیکن، بنگر و سرخپوشان تبریزی را به همکاری مجدد نزدیک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)