پرسپولیس نیوز :مجوز ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد.

بعد از اینکه برخی از باشگاه‌های فوتبال ایران به خاطر پرونده‌های بدهی به بازیکنان و مربی خارجی خود دچار دردسر شده‌اند، مشکلات مربوط به این موضوع برایشان در فصل جدید نیز ادامه پیدا کرده و تا تعیین تکلیف در خصوص این پرونده‌ها حق ثبت قرارداد بازیکنان خود را نخواهند داشت.

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و… ازجمله تیم‌هایی بودند که به خاطر وجود این پرونده‌ها با مشکلات عدیده‌ای برای جذب و یا ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود مواجه شدند، اما با تعیین تکلیف پرونده‌های خارجی گذشته خود، این مشکلات و مسائل در حال برطرف شدن است.

بر همین اساس تیم‌های فوتبالی برای ثبت بازیکنان خود در سازمان لیگ باید توسط این سازمان از ۳ کمیته تعیین وضعیت درخصوص پرونده‌های خارجی، بین‌الملل در خصوص مسائل بین‌المللی و انضباطی درخصوص بدهی‌های گذشته استعلام بگیرند که از مهم‌ترین این استعلام‌ها می‌توان به کمیته تعیین وضعیت اشاره کرد.

در همین راستا پرسپولیسی‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود در سازمان لیگ،‌ توسط این سازمان از کمیته تعیین وضعیت استعلام گرفتند که این کمیته مجوز لازم برای ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس را ارائه کرد. همچنین باشگاه سایپا نیز این مجوز را دریافت کرده است. از سوی دیگر استقلالی‌ها نیز مشکلی ندارند هرچند که درخواستی هنوز از سوی سازمان لیگ برای این باشگاه ارائه نشده است.

طبق اعلام مسئولان کمیته تعیین وضعیت در این بین همچنان باشگاه تراکتورسازی به خاطر عدم تعیین تکلیف ۳ پرونده خارجی خود، هنوز دچار مشکلاتی بوده و این باشگاه که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند، تا روشن نشدن وضعیت ۳ پرونده خارجی فوق از جذب مربی خارجی نیز محروم است و تا آن زمان حتی برای ثبت قرارداد در سازمان لیگ نیز مشکل خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)