رئیس هیأت فوتبال استان خراسان گفت: کار رفع نواقص ورزشگاه ثامن را آغاز کرده‌ایم و حدود ۱۰ روز است به صورت پی‌درپی با آستان قدس در حال مذاکره هستیم که اگر امکان داشته باشد بازی‌های دو تیم در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.

مهدی برادران رئیس هیأت فوتبال استان خراسان  در خصوص اینکه سرانجام تکلیف باشگاه‌های سیاه‌جامگان و پدیده برای لیگ هفدهم پیرامون بازی در ورزشگاه‌های ثامن و امام رضا (ع) چه شد، گفت: کار رفع نواقص ورزشگاه ثامن را آغاز کرده‌ایم و حدود ۱۰ روز است به صورت پی‌درپی با آستان قدس در حال مذاکره هستیم که اگر امکان داشته باشد بازی‌های دو تیم در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.

وی افزود: توافقات تا حدود ۸۰ درصد حاصل شده و احتمالاً تنها بازی‌های دو تیم با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا برگزار نخواهد شد زیرا ظرفیت این استادیوم جوابگوی مسابقات دو تیم با استقلال و پرسپولیس نیست.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان در خصوص اینکه ظاهراً چمن ورزشگاه ثامن کیفیت لازم را ندارد، گفت: همینطور است. البته مسئولان مجموعه ثامن در تلاش برای رفع مشکل هستند و ما هم اعتقاد داریم چمن باید زیر کشت مجدد می‌رفت ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد و باید با ترمیم جزئی کار ادامه پیدا کند. امیدواریم کار بازی دو تیم در ورزشگاه امام رضا نهایی شود تا این مشکلات بوجود نیاید.

برادران با تأکید بر اینکه مسابقات جوانان آسیا قطعاً در مشهد برگزار می‌شود، گفت: طی نامه‌نگاری‌هایی که با فدراسیون فوتبال انجام دادیم، مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در  آبان‌ماه در مشهد برگزار می‌شود و سه‌شنبه نیز جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی این مسابقات در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا اعضای تیم پدیده و سیاه‌جامگان برای ثبت قرارداد مراجعه‌ای به هیأت فوتبال داشته‌اند یا خیر، گفت: هنوز ثبت قراردادی صورت نگرفته چون هر دو تیم در اردو بودند ولی مقرر شد ابتدا بدهی‌هایشان را تسویه کنند و سپس ثبت قرارداد را انجام دهند که بر سر تسویه بدهی‌ها به جمع‌بندی نهایی رسیده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)