پرسپولیس نیوز : دربی آلمان همان طور که از ابتدا بحثش بود کمترین شانس را برای برگزاری دارد.

 پرسپولیسی ها می گویند ترجیح شان بازی در مسابقه سوپرکاپ است و از بالا به آنها گفته شده که دربی آلمان لغو است. از سوی دیگر اسپانسر تهدید کرده عواقب لغو بازی با پرسپولیس است و این تیم باید ۲۰۰ هزار یورو غرامت بدهد. حال این ها را به تبلیغات دو هفته اخیر اضافه کنید. پیامک هایی که مردم برای این سامانه هواداری فرستاده اند تا اجازه پیدا کنند برای تیم شان بازیکن انتخاب کنند.

در شرایطی که دربی نمایشی قرار بوده برای تیم ها درآمدزا شود ،رقمی چشمگیر به همین بهانه از هواداران تیم تا همین حالا گرفته شده. پولی که البته بخش کمی از آن را بلیت فروشی پوشش می دهد و تمامش باز هم همین سامانه پیامکی اتفاق می افتد.

در این روزها پول زیادی هم به نظر می رسد کسب شده چون تبلیغاتی اغوا کننده برای بازی و آپشن هایش منتشر شده است اما حالا پرسش این است که اگر بازی برگزار نشود ، این پول ها به هواداران برگردانده می شود؟ آنها این پول را نه برای حمایت از تیم های شان که این بار فقط برای دربی هزینه کرده اند. پول ها از کف شان به رویایی رفته که محقق نشده است.

آیا نهادهای مسئول در وزارت ورزش ،در نهادهای نظارت و بازرسی ،رقم دقیق این پیامک ها شفاف اعلام می کنند و بعد به مردم حق می دهند در صورت عدم رضایت به هزینه این پول ها در جایی غیر از این دربی،وجوه شان به آنها برگردانده شود یا این ارقام حتی در صورت عدم رضایت صاحبانش بازپس داده نمی شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)