باشگاه استقلال تهران نتوانست اولین قسط خود بابت دریافت رضایتنامه مهدی قائدی به باشگاه ایرانجوان را پرداخت کند. یکی از خریدهای جوان استقلال مهدی قائدی پدیده ۱۷ ساله لیگ دسته اول بود که در بازار نقل و انتقالات، با عقد قراردادی سه ساله از تیم ایرانجوان به استقلال پیوست.

آبی‌های پایتخت در حالی این بازیکن جوان را جذب کردند که او مشتریان دیگری هم در بین تیم های لیگ برتری داشت و جدی ترین مشتری این تیم، رقیب سنتی استقلال، سرخ‌پوشان تهران بودند.

در توافق نامه بین استقلال و ایرانجوان آمده بود که باشگاه تهرانی باید به جز مبلغ قرارداد این جوان بوشهری، مبلغی را هم بعنوان رضایتنامه به باشگاه ایرانجوان به صورت اقساط پرداخت نماید. آبی پوشان اولین قسط مربوط به خرید قائدی را پرداخت نکردند، اما به این تیم قول داده‌اند که به زودی و طی هفته آینده این کار را انجام دهند.

سیدرضا افتخاری به منظور شرکت در یک سمینار عازم کوالالامپور شد اما یکی دیگر از اموری که او در سفر به مالزی پیگیری می‌کند، دریافت پاداش صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. استقلالی‌ها امیدوارند با دریافت این پول، بخشی از مشکلات پیش فصل خود از جمله پرداخت قسط اول رضایتنامه قائدی به ایرانجوان را حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)