پرسپولیس نیوز :نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس و هوادارانش در آسیا معروف هستند و ما دوست داریم یک بازی را با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر از نزدیک ببینیم.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازدید از باشگاه پرسپولیس امروز در این باشگاه حاضر شده و با مدیران پرسپولیس به صحبت پرداختند.

مارسل ایساکوویت یکی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دیدار با مسئولان پرسپولیس در خصوص حضورش در این باشگاه گفت: در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالیم که به باشگاه پرسپولیس آمدیم. این تیم، تیم مطرحی در فوتبال آسیا است و هواداران پرشوری دارد که معروف هستند. البته توقع ما از باشگاه پرسپولیس همین‌قدر بود. خوشبختانه افراد خوبی در این باشگاه کار می‌کنند و مهم‌ترین مسئله این بود که ما با هم تبادل‌نظر خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که زیرساخت‌های باشگاه‌های ایرانی نسبت به کشورهای دیگر در آسیا چقدر تفاوت دارد، اظهار داشت: این بخشی از مسائل حرفه‌ای است که محرمانه است و ما نمی‌توانیم در خصوص آن صحبت کنیم. به هر حال ما نباید اطلاعات باشگاه‌ها را به بیرون درز دهیم اما به طور کلی می‌توانیم بگویم که ایران در زمینه باشگاهی کشور برجسته‌ای است. این موضوع در عملکرد تیم ملی ایران و باشگاه‌های آن به خوبی حس می‌شود.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت‌: نکته برجسته‌ای در این بین وجود دارد و آن اینکه افرادی که در باشگاه‌های ایرانی کار می‌کنند نسبت به برخی دیگر از کشورها کمتر دچار تغییر می‌شوند و این مسئله کمک می‌کند تا آنها بتوانند برنامه‌های بلندمدت خود را اجرایی کنند. البته ما انتظار داریم و علاقه‌مند هستیم که یک بازی را در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)